{Miu Miu reklam kampanyasinin yeni modeli: Katie Holmes}

11/27/2008

katie-holmes-miu-miu-spring-summer-2009

Artik pek cok marka modeller yerine unlulerle calismayi tercih eder oldu!
Miu Miu'da bu kervana uzun sure once katilanlardan!
Hatirlarsaniz daha once Kirsten Dunst ve Vannesa Paradis Miu Miu reklamlarinin yuzu olmustu! 
Ilkbahar-Yaz 2009 reklam kamanyasinin yeni yuzu ise Katie Holmes !

Saclari ve goz makyaji muhtesem gorunuyor!

fotograf:stylefrizz.com

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. göz makyajı süper gerçekten :) sanki o diil gibi :)

    buarada bende seni hayvanları sevdiğin ve evde beslediğin,onlara bir yuva olduğun için seviyor ,destekliyorum :) keşke her insan kendi gibi yaşam hakkı olan bir canlıyı koruma altına alsa,keşke...sayımızın artması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili banu;
    sitene bayılıyorum... her gün en aza 2 kez kontrol ediyorum. sürekli yeni şeyler yazman çok iyi. sana birşey danışmak isterim. 29 yaşındayın. cildim kuruya meyilli normal cilt. günlük ne kullanmam gerekir, marka ve ürün adı tavsiyesi istiyorum. bu arada su içmiyorum pek ve asla makyaj yapmıyorum. buğday tenliyim. ayrıca gece kremi ya da kırışık önleyici kullanmama gerek var mı?sevgiler ve çok teşekkürler...
    ZÜLEYHA

    YanıtlaSil
  3. birden bakinca victoria beckham sandim.

    YanıtlaSil
  4. ben bu kadını çok beğeniyorum ya, dawson's creek ten midir nedir?:)

    YanıtlaSil
  5. Banucum kozmetik,makyaj ve moda konusunda o kadar güzel bilgiler veriyorsun ki ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. uzun süredir gördüğüm en güzel fotoğrafı. inşallah böyle devam eder :D

    YanıtlaSil
  7. guldem; hayvanlar o kadar korumaya muhtac-o kadar masum o kadar dilsiz ki... onlari sevmeyen insanlari anlayamiyorum bir turlu..dedigin gibi umarim bizim gibi dusunenler cogalir.

    zuleyha; oncelikle ziyaretlerin icin cok tesekkur ederim. Sanirim cilt tipimiz ayni. Ozellikle bu aylarda yuzumun bazi bolgeleri putur putur oluyor, kuruyor. Buna kendimce bir cozum buldum. Geceleri yatmadan once E vitamini yagini cildime bir pamukla iyice surup oyle yatiyorum. Cok guzel nemlendiriyor ve sabah cildin tazelenmis olarak uyaniyorsun. E vitamini yagi eczanelerde satiliyordur sanirim. Gece kremi olarak bunu kullanabilirsin. Bir de goz alti kirisikliklari icin krem kullanmaya baslasan iyi olabilir. malum goz altinda ki deri cok ince ve o deri nemsiz kalip kurudugu zaman cok cabuk kirisiyor. Markasi onemli degil, nemlendirme ozelligi olan kaliteli bir krem kullanabilirsin. Bir de ben yuzumu zeytinyagli sabunla yikamaya basladim-cok faydasini gordum. Yasim ilerledikce kimsayaldan uzaklasip dogal urunlere yoneliyor insan :) umarim birazda olsa yardimci olabilmisimdir.

    ayse; benzemisler hakikaten :)

    sabahnur;hala masum bir ifade var yuzunde, belki de ondandir.

    derince; rica ederim, cok severek anlatiyorum boyle seyleri :)

    tubi; aslinda bu fotograf photoshop, yani reklam cekim goruntuleri henuz basina sizmadi, ama cok basarili bir calisma olmus :)

    YanıtlaSil
  8. benim ciltte kuru ve badem sütü sürüp pamukla fazlasını alıyorum çok başarılı duyurulur:)

    YanıtlaSil