{Sivri burunlu-Ince Topuklu Ayakkabilarin Donusu}

11/27/2008

point_toe

Balenciaga, Lanvin, Chloe, Sophia Kokosalaki 

Sivri burunlu- ince topuklu ayakkabilari oldum olasi cok severim!
Giyipte sanki ayagimda babet varmis gibi sarsilmadan-duzgun yurumeyi beceremem o ayri!

Bu sene kesinlikle ayakkabilarin senesi oldu! Podyumlarda o kadar ilginc ayakkabi tasarimlari gorduk ki{ki cogu ucube gibiydi} artik alistigimiz modelleri arar oldu gozlerim!

Sivri burunlu ayakkabilarin donusuyle goz zevki keyfim yerine geldi!

fotograflar: fashionverbatim.net, style.com

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yavrum benim bunlarla yürümem mümkün diil artık :))) poyraz havada taklalar attırır sonra bana :)

    YanıtlaSil
  2. ya ben ne hikmetse şu parmakların bitiş kısmı dışarda olan yeni moda ayakkabıları sevemedim bilmiyorum neden ama bana itici geliyo :(

    YanıtlaSil
  3. ben de aksine oldum olası sivri burun sevmeyenlerdenim, iyiki bu yıl bol bol ayakkabı almışım yoksa sivri burun modasında açıkta kalıcaktım desenize... bi de çizme alsam biran önce çok iyi olucak aslında ya neyse artık...

    YanıtlaSil
  4. guldem; vicky giyiyor ama guldem'cim, hemde 3 erkek cocuguyla :) biyonik o kadin! alisirsin, alisiriz {umarim!} :))

    isimsiz; aslinda haklisin, parmaklar gorunmese daha hos olur.

    fullhouse; o kalbi ben ekledim cunku bende o'na bayildim:)

    yasemin; yuvarlak burun seviyorsun galiba-sivri burunu seviyorum ben, boyle garip feminen bir hava veriyor.

    YanıtlaSil