{somine...}

11/30/2008

somineler
Yarin buraya kar yagmasi bekleniyor !
.......
Kedilerimle sarma$ dola$ somine kenarinda kivrilmak istiyorum boyle havalarda...
Odunlarin yanarken cikardigi sesi dinlerken uykuya dalmak...
Kabullenmek zor olsa da keyif ve tembellikte Garfield tek rakibim!

fotograflar:countryhome.com

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bence rakipsiz görme kendini Banu. İşin içinde tembellik ve miskinlik varsa ben çok güçlü bir rakip olabilirim !! 4.resimdeki gibi bir odam olmasını isterdim.

    YanıtlaSil
  2. şömineli bir ev hep hayalim oldu..seçimler güzeldi..sağol

    YanıtlaSil
  3. Alt sağdaki evde olmak isterdim Bir de çorapların içi hediyelerle dolu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. 2. fotodaki evde benim olsun içi sıcacık huzurla dolu olsun.Gelen giden birde sıcak çikolatam hiç eksik olmasın.

    YanıtlaSil