{Blogroll/Tesekkurler}

12/24/2008

Bu yazi Salincakta Iki Kisi'ye bloglarinda link verme nezaketini gosteren blog sahibelerine tesekkur etmek ve onlarin ozenle hazirlanmis yazilarini/fotograflarini sadece kendime saklamamak ve sizlerle paylasmak icin hazirlandi...Enjoy!!






Blog tanitimlari devam edecek.
Sevgiler, B.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ay ne mutlu oldum simdi bizim cücenin çoraplarını burada görünce :)

    YanıtlaSil
  2. Ay ne mutlu ettin beni, bu yeni yıl arifesinde:))))

    YanıtlaSil
  3. Oyşşş teşekkür ederim:)))Seneye de hep beraber güzelliklerle devam edelim...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir tanıtım banu :) çok yaratıcısın,bayıldım ve merakla devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. defneyleyasamak; asil o cici coraplari yayinlamak benim icin mutluluktu :)

    ilkay; rica ederim-linkini burada paylasmak benim icin mutluluktu...

    sagir kedi; rica ederim... dedigin gibi hep boyle guzelliklerle devam edelim.

    guldem; devami gelecek canim :)

    YanıtlaSil
  6. aaaa cok tatlısın yaaa... cok sasirdim gorunce... ben de bu counterdaki hizli artıs nerden oldu diye merak ediyordum... begenmene sevindim, tesekkurler... sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. kirmizi; rica ederim. Blogunu severek takipe diyorum, guzel yazilarini sadece kendime saklamak istemedim..

    YanıtlaSil