{Charlize Theron}

12/29/2008

CHARLIZE THERON wirbt für den DIOR Duft J'Adore
Televizyonda ki J'adore parfum reklamini izledikten sonra reklam afislerini de gormek istedim! Yanilmamisim! Oscar odullu oyuncu Charlize Theron Dior J'adore parfum reklam afislerinde buyuleyici gorunuyor!  

fotograflar:tfs

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende dun kokladim bu parfumu, fiyatini da aldim bir de havaalaninda bakacagim :)Huyum kurusun karsilastirmadan alamam..

    YanıtlaSil
  2. Ben beğeniyorum bu kadını! ÇOk güzel bence! Ayrıca bu ara altın rengine sardığım için fotolara bayıldım:))) İyi haftalar Banucum:)))

    YanıtlaSil
  3. Bir kadın bu kadar güzel olabilir.
    (Bence)

    YanıtlaSil
  4. Çok fazla photoshop var ama ya bunun bu kadar gözümüze sokulmasını sevmiyorum ben...

    YanıtlaSil
  5. J'adore; ancak bu kadar kusursuz bir güzellikle tanıtılabilirdi.

    YanıtlaSil
  6. muhteşem bir kadın, fotograflarda çok güzel...

    YanıtlaSil
  7. reklama ben de bayıldım, cok cok cok güzel bir kadın bu.. Masallah:)

    YanıtlaSil
  8. denemeci paşa29 Aralık 2008 17:01

    J'adore yılların kokusu, neden yeniden reklam yapmışlar ki? Ben de rastgelmiştim bu reklama, herhalde eski diye düşündüm ama değilmiş demek.

    YanıtlaSil
  9. jadore kulanmistim. Bu afisten sonra tekrar bir denemek lazim...

    YanıtlaSil
  10. jadore kulanmistim. Bu afisten sonra tekrar bir denemek lazim...

    YanıtlaSil
  11. Çok beğeniyorum bu kadını,hem zarif hem seksi hem güzel hemde yetenekli.J'adore çok ağır bulduğum bir parfüm ama reklamlarını görünce bende bayıldım

    YanıtlaSil
  12. çilekli dondurma5 Ekim 2010 16:01

    bu kadını beğenmiyorum. makyajsız hali çirkin. link verebilirim.
    http://www.buyutec.net/data/media/2070/charlize-theron-makyajsiz-.jpg

    YanıtlaSil