{Dior Kayak Botlari ve Di$i Noel Baba}

12/24/2008

mariah_carey
Mariah Carey'i bu halde gordugumde aklima ilk gelen sey tepesine Noel Baba'nin basligini kondurmak oldu. Nasil da yakisti !!
Giydigi Dior kayak botlariyla ise tam bir sevgi ve nefret iliskisi yasiyorum. 
Ilk once seviyorum. Mariah Carey olsaydim alir-giyerdim diyorum. Kime ne sonucta oyle degil mi? Hem zaten severim "ben buradayim" diye ciglik atan parcalari!
Neden sonra sevmekten vazgeciyorum. Gozumu tirmalamaya, kirmizisi uzerime gelmeye basliyor. Hele o botlarin icinden fi$kiran tuyler...koca ayak gibi...
Bilmiyorum...
Sevdiniz mi ?

Ebay'de aradim. Botlarin ikinci eli $699'a satiliyor. {kurk kismi gercek degil}
fotograf: fadedyouth

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. banuuu
    merhaba cnm
    iyi seneler diliyorum sana
    nasılsın
    umarım herşey yolundadır
    botlar konusunda seninle tamamen aynı fikirdeyim ne güzel ne kötü
    paranın fazlası bi yerlere gitmeli sorununa çözüm sadece...
    ama sefmedim ben..
    çok sevgiler;)
    serpil

    YanıtlaSil
  2. Çok göz önünde olan insanların bazı giydiklerine anlam vermek güç.
    Ya da şöyle bir düşünce yapısı olabilir mi: Paranın satın alabileceği her şeye sahibim. Ne düşündüklerinin,
    yakışıp-yakışmadığının önemi yok, paranın gücü zevk veriyor.

    YanıtlaSil
  3. mariah carey ztn iri yarı olduğunu düşündüğüm bi kadın.. gerçi bilmiyorum boyunu kilosunu ama ekrandan öyle gözüküyor... bu botlar mariah'dan bile büyük duruyor.kadın resmen içinde kaybolmuş botların.. sanırım ben giyseydim taşıyamazdım.. :D

    daha zarif bi model olabilirdi... bilemiyorm

    YanıtlaSil
  4. rengi hiç hoş değil beyaz olsa belki giyilebilir :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle hayir.. Kirmizi rengi cok fazla sevmiyorum zaten ama bunda dedigin gibi rahatsiz eden baska birsey var. Sanirim kaba duruyor biraz hem icinde topugu var o ustteki tuyler.. Bence cok kotu..

    YanıtlaSil
  6. banu, bu modelin siyahı daha iyi. kırmızı zaten çok giyme alışkanlığım yok bundan da pek hoşlanmadımgibi, bu arada hani benim yılbaşı kartım;) şaka şaka:))

    YanıtlaSil
  7. bana daha çok şeytan figürü gibi geldi.
    hani bir klipte vardı ya kıpkırmızı boynuzlu :P

    YanıtlaSil
  8. canım selam yelizin dünyasından maybe:)))blogun çok şeker başarılar...bu botlara bittim...diorun ayrı bi şıklığı var ya..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Sevmedim çok ama çok kalın:)))Sadece rengi güzel bu benim en sevdiğim kırmızı kan kırmızısı...

    YanıtlaSil
  10. tam mariah carey'e göre... hatta daha taşlı falan olmalıydı sanki. sivri burun, sivri topuk ve stras taşlı çizme giyiyor kadın sürekli

    YanıtlaSil
  11. Serpil; yorumun icin cok tesekkur ederim, seni burada gormek cok guzel. Senin de yeni yilin simdiden kutlu olsun!

    fanfan; cok guzel aciklamissin!

    serrose; :) biraz kaba aslinda botlar-kabul ediyorum.

    esther; hatun acaip kilo verdi-eskiden cok iriydi dedigin gibi.

    gulsum-burcu; montuyla uyumlu olsu diye kirmizi secmis sanirim :)

    Z Fashion; bende uzerinde sirf Dior yaziyor diye sevdim galiba-tuhafim :))

    Yeliz; siyah bence bu modele en yakisacak renk olurdu-kart icin sana yazdim :)

    ozlem; guldurdun beni :) bakis acisiyla alakali sanirim.

    maybe; hosgeldin-yorum biraktigin icin cok tesekkur ederim. Nihayet botlari birazda olsa begenen birisi oldugunu ogrendim :)

    sagir kedi; benim annenim de en sevdigi renktir kirmizi :) bana da oaradan bulasti sanirim bu rengin sevdasi :)

    enhar koc; bu kadin cok marka ama cok kotu giyiniyor-hala 16 yasinda genc kiz minileri-daracik elbiseler filan..henuz soyle oturakli bir kiyafetini goremedim :)

    YanıtlaSil
  12. Fazla iddialı bende sevemedim Banucum.

    YanıtlaSil