{Goz alti morluklari icin..}

12/29/2008

lancome_goz_alti_kapaticisi
Cuma gunu biten bazi kozmetik urunlerimi yenilemek icin alisveris yaptim. Bu urunlerden birisi de Lancome'un goz alti kapaticisiydi. Bu kapaticidan daha once defalarca bahsettim ama yine yazmak istiyorum. Eger goz altlarinizi kurutmayan ve goz cevresinde birikme yapmayan dogal gorunumlu-suya dayanikli bir kapatici ariyorsaniz Lancome'u siddetle tavsiye ediyorum. Kucuk bir tup gibi gorunsede oldukca bereketli bir urun. Hemen her gun kullanmama ragmen yaklasik 1 yilda bir kucuk tupu ancak bitirebildim. {Benim kullandigim renk : CLAIR-II/ Fiyati $27}

Bu elbette kozmetik bir oneri. Bir de annemin yorgun ve uykusuz oldugu donemlerde ortaya cikan goz alti morluklarini gidermek icin kullandigi dogal bir yontem var. Zaman zaman bende denerim. Cok i$e yaradigini bildigim icin paylasmak istiyorum. Ihtiyaciniz olan tek sey patates dilimleri! Soguk patates dilimleri gozler uzerine koyulur. Uzeri nemli-temiz bir bezle kapatilir ve bu sekilde 15 dakika bekletilir. Hepsi bu!

Hepinize guzel bir hafta diliyorum!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ahhh gözaltı ve gözkapağı demeyin bana zaten kullandığım tüm bu ürünler yüzünden alerji oldum böyle :(

    YanıtlaSil
  2. yazılarınızı zevkle takip ediyorum. özellikle de hayvanlar konusundaki hassasiyetinize hayranım. alınmazsanız size bir öneride bulunmak istiyorum. kozmetik ürünlerinin hayvanlar üzerinde denendiğini duyup araştırdıktan sonra bazı markaları kesinlikle almıyorum lancome da bunlardan birisi. size nacizhane önerim "sadece benim almamla ne değişir" diye düşünmemeniz ve hayvanlar üzerinde deney yapan markaları kullanmamanız. bir çok kişi bunu umursamıyor ama en azından sizin gibi hayvanları seven birinin bu konuya dikkat etmesini umut ediyorum. saygılarımla..

    YanıtlaSil
  3. Ya bende böyle bir şey arıyordum bu aralar yıl sonu ve ay sonu bir arada olunca işler felaket bundan dolayı gözlerimin altı morarıyor.Yalnız Lancome'un ürünü işe yarasa da hayvanlar üzerinde feci deney yaptıkları için almamayı tercih ederim:((

    YanıtlaSil
  4. Ben bide bunun çay poşetli versiyonunu denedim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum! Nemlilik'den gözlerimi bile açamadım ayrıca göz çevremde de bayağı bir çekme oldu..

    YanıtlaSil
  5. noni; goz cevren cok hassas olmali. Bana da clinique goz alti kapaticisi alerji yapmisti-bilirim ne kotu oldugunu o kasintilarin. cok gecmis olsun.

    ozge; Bu konuda ki hassasiyetiniz beni cok sevindirdi. Maalesef hayvanlar uzerinde test yapmadigini iddia eden pek cok marka urunlerinde kullandiklari pek cok maddeyi hayvanlar uzerinde testler yapan firmalardan satin aliyor. Yani labaratuarlarinda hayvanlar uzerinde test yapilmasa bile calistiklari ikinci ya da ucuncu sahis durumunda ki firmalar bunu yapiyor. Ve isin ilginc tarafi bunu yapmalari yasalar tarafindan zorunlu hale getirilmis-yoksa urunu "safe" diye damgalayip piyasaya suremezler. Bu bence de korkunc ve hic etik olmayan bir durum!! Ancak bu konuda biz tuketicilerin yanlis yonlendirildigini dusunuyorum cunku hayvanlar uzerinde test yapmayan hic bir kozmetik markanin olduguna inanmiyorum-dolayli da olsa bir sekilde hepsinin elleri kirli...

    sagir kedi; hayvanlar uzerinde test yapmayan hic bir marka yok maalesef-Ozge'ye de yazdigim gibi global ticaretin bir parcasi olarak kozmetik firmalari urunlerinin uretim asamalarinda baska firmalarla calisiyor-ve o calistiklari firmalar bir sekilde hayvanlar uzerinde test yapiyorlar. Aci ama gercek...bir de hayvanlar uzerinde test yapan firmalar diye sagda solda dolasan listeleri hicte inandirici bulmuyorum acikcasi-bu sekilde tum sorumlulugu tuketiciye yuklemek-bakin bu markalari alin-sunlari almayin demek hic dogru degil. PETA bu listeleri hazirlamakla harcayacagi zamani ve parayi hayvanlar uzerinde yapilan kimyasal testleri yasaklamak ya da bu testlere bir duzenleme getirmek icin harcasaydi simdiye pek cok sey degisirdi.

    absinthe; cay poseti mi? boyle goz kapaklarinin uzerine mi koydun? hic denemedim ama epey nemlendirdigini tahmin edebiliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. ürünlerin değil ancak içeriklerinin test edilmesi olayını ben de duymuştum. malesef şu an bize ne sunarlarsa ona inanıyoruz yani bir markanın gerçekten test edip etmediğinden emin olamayız gidip firmayı denetleyemeyiz ancak peta gibi örgütlerin birazcık da olsa bu konuda yaptığı araştırmalara güveniyorum. belki doğrudur belki yanlıştır bilemem tabi ama ben firmaların "test etmiyoruz" sözüne güvenmek istiyorum gerisi onların vicdanına kalmış. ayrıca 2009 da sanırım bütün firmaların hayvanlar üzerindeki deneyleri yasaklanacakmş diye duymuştum. umarım gerçekleşir ve masum hayvanlara zarar verilmez çünkü bir çok alternatif test yöntemi mevcut..

    YanıtlaSil
  7. Bu kapatıcıyı bende kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Mac'in gözaltı kapatıcısı da çok iyi şimdi onu kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  8. Çoooookkkkk Güzel bir ürün. Favori göz altı kapatıcım :) Sen memun kaldın mı salincata iki kişi ?

    YanıtlaSil
  9. "HER FİRMA YAPIYOR" DİYE KESTİRİP ATMAMALISINIZ.HAYVAN DENEYLERİ TEK ALTERNATİF DEĞİL VE YASALARCA DA YAPILMASI MECBURİ DEĞİL.GEÇERLİ BAŞKA PEK ÇOK YÖNTEM VAR.HÜCRE KÜLTÜRÜ YÖNTEMLERİ GİBİ,EYETEX GİBİ.YAPMAK ZORUNDA DEĞİLLER YANİ YAPMAYIN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  10. bende kullanıyorum memnunum fakat birikme yapıyor bende ya da ben fazla suruyorum :)

    pinyatalife.blogspot.com

    YanıtlaSil