{ Home is where the heart is }

12/30/2008

home_is_where_the_heart_is
Her haftaya bir proje sigdirma calismalarim devam ediyor! En son projemde kasnakta i$ledigim bu desen oldu. Yakindan bakildiginda acemilikler belli oluyor. Olsun. Bu deseni i$lerken cok eglendim. Enjoy !

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yazi karakterine bayildim. Sen, Nazo ve Guldem'in gaziyla ben bu ise tekrar baslicam...

    O kalpleri oyle curved bir sekilde yapmak zor mu? Kumasa onceden ciziyor musun?

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı yazıyı mutfağa çevirerek yamıştım önlüğüme Banu. Böyle birşeyden kopya çekmiştim galiba. Çok beğendim, sen de geliştirdin kendini bu arada. Ben de bir kelebeğe takıldım kaldım, kafa boşaltmaya birebir etamin. Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel olmus , cok begendim..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel oldu! Hiç acemi gibi durmuyor! Ellerinize sağlik.

    YanıtlaSil
  5. Ama ama bu çok güzel olmuş.
    Nasıl oluyorda hayatına bu kadar çok şeyi sığdırabiliyorsun?
    İşte bu yetenek işi. Oralarda bir gün 48 saat mi :)

    YanıtlaSil
  6. Bumu acemi işi!!!
    HArika hele ortasındaki yazının stiline bayıldım:))
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. etaminlerine bayılıyorum
    keşke türkiyede de olsa
    buda çok güzell
    neşe

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle çok beğendim, yazının da yakından resmini ekleyebilirmisiniz bi gün denemek isterim açıkcası yapmayı

    YanıtlaSil
  9. bundan iyisi olurmu sen bu işi kaptın eline sağlık. kalpli kalpli ne hoş çok beğendim. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş ellerine sağlık. yeni yılda sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı bir yıl dilerim... :D

    YanıtlaSil
  11. ama bu çok güzel olmuş. gerçekten.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Ay ne kadar sirin! Bayildim! Onenli olan da senin eglenmen zaten, ayrica cok guzel bir is ortaya cikmis ellerine saglik!!

    YanıtlaSil
  13. ayse; motifler kumasa baskiliydi, yani cizimleri ben yapmadim. Baskilari takip ederek isledim-cok kolay oldu. Stres atmak icin mukemmel-kesinlikle tavsiye ederim.

    nazo; dedigin gibi insani cok rahatlatiyor boyle minik-oyalayici isler. Kelebek motifini merakla bekliyorum.

    Haydins; tesekkur ederim, begenmene sevindim.

    Karen Hanim; cok tesekkurler. Aslinda biraz acemilikler var ama oralara yakin plan cekim yapmadim:)

    YanıtlaSil
  14. fanfan; aslinda ben de surekli zamansizliktan yakiniyorum-keske daha cok vaktim olsa da daha cok i$le ugrasabilsem. Zamanimi doldurunca gereksiz seyleri dusunmeye vakit kalmiyor-bunu seviyorum galiba:)

    pakkaramu; happy new year to you, too!

    ilkay; tesekkur ederim, begenmene sevindim. Ortada ki yaziyi french knot denilen dugumlerle yaptim.

    nese; cok tesekkur ederim. Evet, keske TR'de de boyle minik etamincikler olsa-insan cok guzel oyalaniyor.

    yasemin; eklerim elbette.

    yeliz; tesekkur ederim, begenmene cok sevindim.

    tubi; guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim. Bende sana mutlu yillar diliyorum.

    ozlem; cok tesekkur ederim.

    Z Fashion; begenmene sevindim. Gercekten zevkle isledim bu motifleri..

    YanıtlaSil
  15. Hobi olarak mi isliyorsunuz, yoksa satisa cikartacak misiniz el-islerinizi?
    Sadece bir merak!

    www.kralcipplak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. hobi olarak isliyorum. sevgiler, B.

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. boogie; cok tesekkur ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil