Kahküllü Saç Modelleri - 2016 2017

2/01/2016

kahkullu_sac_modelleri2
20050209_djs_h16_020.jpg
Degisen ruh halinizle birlikte saclarinizda da degisiklikten hoslaniyorsaniz saclarinizi sariya boyatmadan ya da kisacik kestirip pisman olmadan once aradiginiz degisimi kahkullu sac kesimiyle denemenizi tavsiye ederim. Hem farkli bir sac modeline sahip olursunuz, hem de begenmeseniz bile kahkuller kisa surede uzadigi icin kisacik sac kesimlerinden sonra yasadiginiz pismanliktan kurtulursunuz. Ayrica kahkullerin bayanlari yasindan daha genc gosterdigini unutmayin!

Dalgali saclara sahip olanlar surekli duzlestirici kullanmak istemiyorlarsa yanlara dogru katli kesilmis kahkul onlar icin en dogru secim olur. Duz saclilar bu konuda cok sansli cunku hem yanlara dogru katli hem de ayni hizada duz kesilmis kahkuller onlara cok yakisiyor. Bu modele karar verdikten sonra kuaforunuzle konusmaniz gereken bir diger ayrinti da kahkul boyu ve miktari olmali. Seyrek ve kas hizasinda ki kahkullerin daha dogal durdugunu unutmayin! 

ENJOY !




fotograflar: instyle.com, tfs forums, style.com

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende dusunuyorum aslinda gecen cok seyrek kestirmistim memnun kaldim ama bu sefer daha belirgin istiyorum , yakisir mi yakismaz mi diye tereddutteyim biraz..

    YanıtlaSil
  2. benimde bu hafta kuafor randevum var-uzayan kahkullerime sekil verilecek ve saclarim birazcik kisalacak. Bende senin gibi kahkulleri biraz daha yogun mu kestirsem diye dusunmekteyim.

    YanıtlaSil
  3. Kahkülü bende çok seviyorum fakat saçlarım kıvırcık. Bi'keresinde kestirmiştim, kaşımın üzerine düşmesini umut ederken onlar aksine anten gibi havaya dikildiler:) o bir hataydı ve bi'daha asla tekrarlanmadı.

    YanıtlaSil
  4. fanfan, kivircik sacla kahkul maalesef iyi bir ikili degiller. Saclarini kat kat kestirebilirsin ama, o yonden sanslisin.

    YanıtlaSil
  5. Benim de canim sikildi saclarimdan gecenlerde. Once kahkul kestim (kendim), sonra da boyadim( kendim). Esim biraz panik oldu once ama ikimizde begendik. Iyi oldu. :) Isin matrak tarafi benim kahkuller oyle adam gibi durmazlardi hic, bu sefer ne olduysa (nazarim degmesin, dilimi isirdim) hep hillary duff un kahkulleri gibi duruyorlar.

    YanıtlaSil
  6. supersin!!
    bende saclarimi bazen kendim boyuyorum ama kesmeye cesaret edemiyorum. oyle guzel durduguna gore cok iyi bir kesim vermissin saclarina, nazar degmesin;)

    YanıtlaSil
  7. saçlarımı nsl kstrsm karar veremdm saçlarım düz fakan uçları dalgalı duruyo.. saçlarıma kat vereym dedim kat da saç kıırcık duruyo diyorlar.. kahküle de karar veremedm oval yüz biçimim var ama ykışmz die çok korkuyorum.. yrdmcı olursnz çk svnirim arkdşlarr ..

    YanıtlaSil
  8. Canim,
    Merhaba hatirladimi bei bilmem Guleay ben.Sac modeli bakarken sana ulastim.Iyikide ulasmisim uzun zaman olmujstu sana yazmayali.Umarim iyisindir.Hayirli ramazanlar dilerim cnm.

    Sevgilerimle
    Gulenay

    YanıtlaSil