{Kate Hudson-Harper's Bazaar}

12/26/2008

kate_hudson_1
Kate Hudson yeni filmi "Bride Wars" gosterime girmesine az bir sure kala Harper's Bazaar'in sayfalarina konuk oldu. Bu hatunun pozitif elektrik veren bir ruh hali var. Belki dunyanin en guzel kadini degil ama annesi Goldie Hawn'dan aldigi genetik sevimlilik mirasi O'nu ziyadesiyle sirin gosteriyor. 


fotograflar: fashionising.com

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. pozları çok doğal olmuş..minyon ama güzel bir hatun

    YanıtlaSil
  2. Sayfamda sana bir sobe var kabul edersen:)

    YanıtlaSil
  3. ModaTasarimStil; acikcasi ben kendisini pek guzel bulmuyorum ama sempatik ve sevimli oldugu kesin.

    Ilkya; tesekkur ederim, en kisa surede yanitlayacagim sobeni.

    UyuzCadi; bende merak ediyorum. Fragmani izlerken cok eglendim, umarim filimde eglenceli olur.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ne eglenceli ve seker bir blogmus bu boyle. Yeni kesfettim. takip teyim bundan sonra!

    Chicago'dan sevgiler :)

    Moonie

    YanıtlaSil
  5. Moonshine; guzel sozlerin icin tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  6. banu hoş hatun ve çok sevimli:) sevimli olmakta insanı çok sıradışı gösterebiliyor günümüzde :)

    YanıtlaSil
  7. kendisi benim idolüm olur, bu kadar küçük göğüslere sahip olup bunu gururla taşıyabilen başka bi ünlü tanıyomusunuz? hele how to lose a guy in 10 day ve you me and dupree filmlerinde giydiği elbiseler ve gecelikler nasıl hoş duruyodu üstünde :) yeni filmin de kesinlikle çok güzel olucağına eminim. bu arada bahsettiğim iki filmi izlemeyenlere kesinlikle öneririm çok eğlenceli filmler ikiside

    YanıtlaSil
  8. bride wars'i vizyona sabırsızlıkla bekliyorumm!.

    YanıtlaSil
  9. sevgili banu bana bikaç gün once yolladigin oylamada bi sorun cikti... sana cevap yazdim ama herhalde henuz okumadin.. oylamayi yanlis yapmissin haber vereyim dedim.. bu mesaji yayinlamayabilirsin.. ama yolladigim maile bi goz at..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Gidip bazaar'in kapisini calacam, bir beni kesfedemediler :P

    YanıtlaSil
  11. çok hoş kız havalı:))

    YanıtlaSil
  12. Bence de Kate çok sevimli, gülüşüyle ışık saçıyor adeta.
    Goldie Hawn'ın kızı olduğunu şimdi öğreniyorum, daha iyi anlıyorum neden böyle şirin olduğunu.
    Umarım yaşlılığı annesine benzemez

    YanıtlaSil
  13. ya ama yeter yaaa...
    ne zaman açsan sayfanı acaip güzel hatunlar görüyorum:)
    yahuuu kıskanıyoruuummmm..:)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Banu, hergun blogunu okumadan edemiyorum. Diger bloglarin arasinda ki farkliligin, kaliten hemen fark ediliyor.
    Guzel bir yil gecirmeni dilerim.
    Sevgilerimle,
    Gonul

    YanıtlaSil
  15. Bir erkek 10 günde nasıl kaybedilir filminden beri takipçisiyim. bence çok neşeli bir tip.

    YanıtlaSil