{ Kişiye özel şarap/şampanya şişesi etiketleri }

12/29/2008

sarap_etiketleri_1
Martha Stewart'in orjinal hediye fikirlerini cok begeniyorum. Son donem favorim dilediginiz yaziyi yazarak kisisellestirebileceginiz sarap/sampanya sisesi etiketleri. Bir paketin icinden 12 normal etiket ve 6 tane de deneme etiketi cikiyor. Bilgisayarda dilediginiz yaziyi hazirlayip etiketlerin uzerine yazicidan ciktisini aliyorsunuz. Hepsi bu! Arkadas ziyaretlerine giderken goturulebilecek {ya da yilbasi gecesi kutlamasina giderken} cok $ik ve zarif bir hediye oldugunu dusunuyorum. Bu paketi Michael's'tan bu hafta sonu aldim. Henuz deneme firsatim olmadi. Hazirladigim ilk etiketi goruntuleyip mutlaka burada yayinlayacagim. 

sarap_etiketleri_2

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. benim bolumden bir arkadasim sarap yapiyor- ona alsam?

    YanıtlaSil
  2. ayse; sarap mi yapiyor? ne guzel ! eminim cok sever bu etiketleri..

    YanıtlaSil
  3. Wouw ne guzel bir fikirmis..Martha Stewart'i takip ediyorum ama bunu kacirmisim..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel.. keşke bu ürünler türkiyede de olsa.. çok eğlenceliymiş.

    YanıtlaSil
  5. bence bilgisayarda çeşitli ilüstratör ya photoshop programlarıyla da hazırlayabileceğimiz birşey bu... fikir iyi ama martha stewart'a para kazandıramam :DDDDD .. kendim yaparım onu yapıştırırım

    YanıtlaSil