{ Lancome color fever ruj ve kucuk mutluluklar }

12/30/2008

bozskin2ac8
Kate Bosworth'un rujunun rengi cok begenilir!
Ara$tirilip markasi ve rengi ogrenilir!
Hemen Belk'e gidilir!
Lancome Color Fever alinir!
Mutlu olunur!

lancome_color_fever_ruj_1
{Kullandigim kozmetik urunlerinin yakin plan fotograflarini cekmeyi cok seviyorum!}

lancome_color_fever_ruj_2

You Might Also Like

18 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ne kadara aldın diye de blog okurların tarafından sorulur:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten rengi çok güzel duruyor.. Hımmm fiyat da iyiymiş.
    Ay ne görsem istiyorum bu aralar yaaa!

    YanıtlaSil
  3. çk hoş bi renk!güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Kullanmayı en çok sevdiğim renk! Dün victoria secret'ten bir parlatıcı aldım. İndirim var ya kapış kapıştı. At sepete yaparken dikkatli bakmadım, büyütücüymüş. Sürdüm ve yandım :) O kadar yaktı falan ama hiç de büyümediler. Gerçi benim dudaklarım kendinden dolgun :p Öyle işte Banucum, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. clementine; bazen oyle donemler oluyor. Dunyada ki tum makyaj malzemelerine sahip olsam bile hep daha fazlasini isterim galiba:)

    adsiz; tesekkur ederim.

    nazo; bak ne iyi hatirlatin Victoria's Secret indirimini. Cuma gunu{hemen noel ertesi} gittim ama butun makyaj malzemeleri-kofre setler filan bitmisti. Indirimde ki ic camasirlari, esofman altlari vs gibi seylerin de XS bedenleri kalmisti hep-tabi benim XS'a girmem mumkun degil :)) Oyle birsey alamadan ciktim yani. Acaba indirim hala devam ediyormudur bir bakmak gerek yine..Bu arada o dudak $i$irici urunlerde sally hansen'den $a$mamak gerek. Victoria's Secret'in ki yakarak buyutuyor galiba dudaklari :)) Aman kullanma canim, sonra zararli olmasin.

    YanıtlaSil
  6. banucum nerdende görürsün böyle leziz renkleri:)hadi gördün,nasıl buldun:)

    YanıtlaSil
  7. Banucum daha dün mağazalarda % 50-75 indirime girdi. Yani indirimdenden sonra ki indirim bu da. Bazı ürünler dediğin gibi ama iç çamaşırlarının falan bedenleri vardı. Gecelik, İç çamaşırı, far ve bronzlaştırıcı pudra aldım ben. Sen hafta sonunu beklemeden bir bak bakalım. Kullanmayacağım ben parlatıcıyı, iş çıkarmayalım :)

    YanıtlaSil
  8. guldem; bu gibi konularda cok inatciyim galiba-alti ustu bir ruj ama begenip isteyince buluyorum :)

    nazo; yarin gidemem malum yilbasi telasesi ama persembe sabahi oradayim:) coooookkkk tesekkur ederim bilgi icin.

    YanıtlaSil
  9. e güzel de çekiyorsun fotoları ne diyeyim, reklam çekimi gibi:) güle güle kullan ve kullanırken hep mutlu ol. Mutlu yıllaaarrr..

    YanıtlaSil
  10. Doga manzarasi ve insanlarin fotografini cekmek kolay ama cansiz objeleri cekmek hic de kolay degil.
    Bunu blog isine girince anladim. Hele isik ayari acayip zor. Ama sen bu konuda cok basarilisin. Reklam afisi kalitesinde olmus bu fotolar. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  11. Şeker gibi yaaa yiyesim geldi valla :) Ne tatlı bir renkmiş sana da çok yakışmıştır eminim :)

    YanıtlaSil
  12. peki bu rengin adi ya da numarasi nedir acaba? fotografa bakip bulmaya calistim ama 323 ve 208 arasinda kaldim :)

    YanıtlaSil
  13. Rengin adı nedir acaba?
    Çok beğendim strawberry'den baktım ama hangi renk oldugunu bulamadım.
    "Honey,i love you" diye bir renk var ona benziyor ama...

    YanıtlaSil
  14. Rengin adi TEMPTING-strawberry'e baktim ama oradabu renk yok. Sephora'da var ama orada da ellerinde kalmamis. Belki ebay'de vardir.

    YanıtlaSil
  15. Farkındayım , bu ara bu renk favorin, esmer tende de güzel duru mu acaba? denesem mi?
    Mutlu bir yıl diliyorum sana...

    YanıtlaSil
  16. RENK SÜPER AMA LANCOME SİTESİNDE BİLE YOK.BU RENGİN BENZERİ FROSTED PETAL VAR.AYNI RENK GALİBA.

    YanıtlaSil