{ Leighton Meester-Teen Vogue }

12/25/2008

feb09cover
Teen Vogue'un Subat ayi kapak kizi Leighton Meester dergi icin yapilan fotograf cekimlerinde cok tatli ve dogal gorunuyor. Bu kizin baygin bakislarini ve havali durusunu cok begeniyorum!

ppsl06_coverlook0812

ppsl05_coverlook0812

ppsl04_coverlook0812

ppsl03_coverlook0812
fotograflar: teenvogue

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu kızın geçen gün setteki konuşmaları ve görüntülerini izledim,ya o kadar tatlı,o kadar aklı başında,kendinden emin ve sewimliydi ki,ben dizideki rolüne mi kaptırmışım kendimi artık neyse:)bir de son resimde yüzünü keira'ya benzettim..
    ama kızda gerçekten orjinal duran bi şeyler var.
    serpil

    YanıtlaSil
  2. Hala seyretmiyor musun Gossip Girl'ü merak ettim. Ben seyrediyorum, yaşımdan başımdan da utanmıyorum valla :) Saçlar, kıyafetler, makyajlar herşey çok hoş. Hele Erkeklerden birinin (Chuck) bu hafta giydiği turuncu trençkota bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Blair Waldorf karakterine bu kadar yakışabilicek başka biri düşünemiyorum. Birde Chuck Bass :)

    YanıtlaSil
  4. en alttaki pozuna bayıldım elbisesinin rengi, saçları vs çok sade ve güzel.

    YanıtlaSil
  5. İnanılmaz güzellikte bir kız bu. Su gibi...

    YanıtlaSil
  6. serpil; bende bu kizi yasitlarina gore cok akli basinda buluyorum. Ve yazdigin gibi son fotoda Kiera'ya benzemis ama asla O'nun gibi bo$ bakmiyor :)

    ferulago; hala-israrla seyretmiyorum:) Diziyi takip eden o kadar cok arkadasim var ki hala nasil direndigime bende anlam veremiyorum. Bu dizi bir turlu cekmedi beni-isinamadim..neden bilmiyorum.

    Z Fashion; Blair karakteri bu kiz icin yazilmis gibi..

    yeliz; gercekten cok dogal duruyor...

    nihan; hele gozleri cok bicimli...

    YanıtlaSil
  7. Ama modayla bu kadar ilgili olup bu diziyi seyretmemek olmaz ki :)

    YanıtlaSil
  8. bilmiyorum-karakterleri kendimle bagdastiramadigimdan olsa gerek diziyi hic cekici bulmadim. icinde bol bol moda olsa bile karakterler bana uzaksa olmuyor:)

    YanıtlaSil
  9. cici kız.. dizisinide isliiom:))elbise süpermiş bende isttiiioruum:)

    YanıtlaSil