{makyaj onerileri}

12/29/2008

jlo21tc
Jennifer Lopez'in acik yesil far, takma kirpikler ve ucuk pembe ruj kullanilarak yapilan makyaji sevimli gulumsemesiyle birlesince yuzune yumusak ve tatli bir ifade vermis. Boyle bir makyaja sahip olmak istiyorsaniz yanaklarinizi bronz allikla renklendirmeyi unutmayin!


Eger ucuk pembe rujunuzdan vazgecmeden daha dramatik bir goruntu elde etmek istiyorsaniz Ashley Olsen'in koyu gri farla tamamlanmis goz makyajini uygulayabilirsiniz. Daha sade bir goruntu icinse Jessice Biel gibi renkli far kullanmadan sadece takma kirpik ilavesi, siyah eyeliner ve pembe allikla yapilan  makyajini deneyebilirsiniz.  Enjoy !  
fotograflar: tfs

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Daha once hic takma kirpik kullanmadim ama yilbasi icin kullanmayi dusunuyorum. J.Lonun ve Jessica Bielin makyaji cok hos, bende renkli gozluyum kesinlikle siyah far ve goz kalemi tercih edicem.

    YanıtlaSil
  2. Ashley Olsen'ın bakışlarından ürktüm :) Jessica Biel ve J.Lo'nunkiler ise çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. J.Lo'daki acik yesil far renginin cok yakini su an body shop yilbasi 5'li far setlerinde var.

    arayanlara tavsiye :)

    YanıtlaSil
  4. Z Fashion; Takma kirpikler dogru kullanildiginda hos duruyor. Siyah far ve goz kalemi renkli gozler icin guzel bir ikili!

    Dodo; Ashley'nin gozleri cok buyuk :) etkileyici bakmak isterken urkutucu olmus! Ama gozlerinin rengi guzel.

    Iraz; Ama bizim burada "the body shop" yok, rengine de bayildim halbuki !

    YanıtlaSil
  5. ben en çok ashley nin makyajını beğendim.
    sade ama gözlere yoğunlaşmış makyajlar çok hoşuma gidiyor.
    Kirpiklerim maşallah takma gibi olduğundan siyah kalem ve rimelle gözlerim böyle olabiliyor tek eksik gözlerimin renkli değil kopkoyu bir kahve olması:)

    YanıtlaSil