{Max Factor'un yeni yuzu: Gisele Bündchen}

12/25/2008

max_factor
Victoria's Secret'in kaybi Max Factor'un kazanci oldu. 
Yaklasik 3 yildir bu markanin yuzu olan Carmen Electra'nin yerine {iki yillik anlasma icin 2,5 milyon dolar aldigi soylenen} Brezilyali supermodel Gisele Bundchen gecti. 

Ikinci fotografta ki bronz makyaji favorim !
fotograflar: tfs

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Makyaj ve ışık öyle bir şey ki 1. ve 2. resimdeki fark süper. 2. resimdeki hali çok hoş!

    YanıtlaSil
  2. Makyajsız kime benzer bilmiyorum ama bu hali aynı ben :)))

    YanıtlaSil
  3. evet çok güzel makyajlar gerçekten. keşke ben de bu kadar güzelini yapabilsem..

    YanıtlaSil
  4. Son foto'daki stil tam benlik, siyah eyeliner, dogal bir gorunum ve kirmizi rujj, ama ben bu markayi tercih etmiyorum, urun kalitesinden degilde hayvanlar uzerinde test yapan firmalardan biri oldugu icin.Bu konuda cok dikkatli olmaya calisiyorum.
    Moskova sevgiler

    YanıtlaSil
  5. gisele bundchen'e bayılıyorum. olağanüstü bir kadın. çok farklı ve çekici bir vücudu, çok karizmatik bir yüzü var. pozları da asla klişe değil.. işinin en iyisidir gisele...

    gisele bundchen gitti ve victoria'S secret defileleri benim için bitti! heidi klum gibi deforme vücutlarla çalışsınlar şimdi

    bundchen'i max factor gibi dandik bir kozmetik markasında görmek de pek hoşuma gitmedi gisele'i ama iyi para kazanmış :) bu güzel bi haber...

    YanıtlaSil
  6. nazo; makyaj gercekten biz kadinlarin en buyuk silahi :)

    yelda; ne guzel! :)

    uyuz cadi; aslinda guzel makyaj kadar guzel photoshop ve guzel i$iklandirma da cok onemli :)

    merail; senin bu konuda ki hassasiyetine hayranim! en son fotografta ki makyaj senin yuzunde harika durur!

    esther; max factor o kadar da dandik degildir aslinda. Mac kadar kaliteli de degildir ama pek cok makyoz max factor urunlerini kullanir. Heidi Klum'un vucudu birazcik deforme olmus olabilir ama en azindan Gisele gibi burnu estetikli degil :P Heidi'cigimi de boyle korurum-ezdirmem :)

    YanıtlaSil
  7. 2. resim gerçekten çok hoş.
    buarada saç rengine bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  8. yıllardır pudrasını kullanıyorum çokta memnunum bundan pahalı markalar bu kadar iii çıkmamıştı..esther arkadaşım gerçek adınmı rumuzmu ilginç geldide bana :)))

    YanıtlaSil
  9. bencede gisele büncden çok güzel yani herşeyi yakıştırıyor kendine ayrıca max factor hiç de dandik bi marka deill .....:s

    YanıtlaSil