{ Mutlu Yillar }

12/31/2008

yilbasi

Yeni yil kararlari "Kisisel Gelisim" kitaplarina benzer...
Tipki o kitaplari okuduktan sonra aldigimiz kararlar gibi yeni yil icin alinan kararlarin da etkisi en fazla 3 gun surer... {bilemediniz 1 hafta}

Iste bu yuzden $unu yapmak istiyorum-buraya gitmek istiyorum-ya da hayatimla ilgili $unu degistirmek istiyorum gibi maddelerden olusan--uc gun sonra unutulup gidilecek-- kabarik bir listem yok bu sene!
2009 biraz spontane bir yil olsun ... bir de bunu deneyelim...


{Mutlu Yillar}
{Happy New Year}
{Próspero Año Nuevo}
{Bonne Année}
{Kurisumasu Omedeto}

You Might Also Like

30 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Allah hayırlı huzurlu ve mutlu bir yıl nasip etsin canım.

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canim, ayni guzel dilekleri senin icin bende diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kisacik ve anlam dolu yeni yil mesajin harikaydi. Cok begendim. Kartpostalin da bir o kadar harika olmus, bayildim diyebilirim...
    Nice mutlu yillara...

    YanıtlaSil
  4. ben bu kedısı yerımm.. sonra sahıbını de operımmmm:) mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
  5. En güzel yılın olsun 2009... İyi yıllar:)))

    YanıtlaSil
  6. Oyyy benim yeni yildan tek bir dilegim var, bunun kadar tatli pisicik :)) bunu unutmam heralde :)

    Yeni yilin kutlu olsun Banucum, hesapsiz kitapsiz aklindan gecen hersey aninda gerceklessin :))

    YanıtlaSil
  7. o nasıl şeker bir kedi yaa..Yeni yılda herşeyin istediğin gibi olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  8. Dedigine katiliyorum, hep yeni kararlar sonrasinda unutulmus gitmis..:D
    Mutlu yillar diliyorum, umarim hersey dilegin gibi olur.
    kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Mutlu yıllar Banucumm !!
    Sağlıklı, huzurlu, neşeli, bol alışverişli bir yıl olsun :)
    Bugün yorulacaksın ama güzel olacak herşey, iyi eğlenceler..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yıl olsun senin için, huzurlu olsun, için tüm yıl huzur dolsun...

    YanıtlaSil
  11. ama, ama, nasi yaniii... ben ilk defa bu yil boyle bi liste hazirlamistim kendime, tuh bosa zaman harcadim demek... o zaman butun spontan guzellikler seninle -hepimizle hatta- olsun bu sene... sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. 2009' un ŞANS BAŞARI VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEĞİYLE..

    YanıtlaSil
  13. Sonununa kadar katılıyor ve sana huzurlu + şanslı bir yıl diliyorum. İyiki varsın!

    paNDuf

    YanıtlaSil
  14. Banu, mutlu yıllar diliyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. sizin için; mutlu,sağlıklı ve keyifli bir yıl olur umarım

    YanıtlaSil
  16. Oyyyy resme bayıldım bayıldımmm:))))Yeni yılda dileklerin gerçekleşsin...Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  17. sana çooooooook katılıyrum tatlım:)
    iyi senelerrrrrrr!!!!
    öptümmmmmmmmm!!!!:)

    YanıtlaSil
  18. yolunu kendi bulan ama bu yolu hayallerinden çizen bir yıl olsun o zaman.
    mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  19. Bu guzel yeni yil dilekleriniz icin hepinize tek tek cok tesekkur ederim...iyi ki varsiniz...

    2009 size hic ummadiginiz, beklemediginiz guzel suprizler yapsin...Keyfiniz, tadiniz hic kacmasin...

    Hepinizi tek tek kucakliyorum...
    B.

    YanıtlaSil
  20. Sevdiklerinizle birlikte, çok çok mutlu, huzurlu, sağlıklı, başarılı, güzel mi güzel uğraşlarla dolu bir yıl dilerim! :)
    DoDo ve Vino'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. Mutlu seneler Banucum. 2009 kalbindeki güzelliklere yenilerini katsın. Herşey gönlünce olsun.

    Sevgiyle kucakladım bende seni :)

    YanıtlaSil
  22. Mutlu yillar
    Japonca yazdigini pek kullanmiyorlar
    Akemashite omedetou gozaimasu
    daha iyi olur sanki
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. 2009 yılında istediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi seneler!

    YanıtlaSil
  24. 2009 gönlünüzden her geçenin gerçekleşeceği pırıl pırıl bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
  25. Yeni yılda sağlıklı, huzurlu, mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  26. Mutlu yıllar şekerim, yeni yılda sevdiklerinle harika günler geçirmeni dilerim:)

    YanıtlaSil
  27. dodo, flame, serrose, seker pasta, banu, fanfan ve gulfem;
    sizlere de guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ediyorum-beni cok mutlu ettiniz... Umarim yeni yil benim icin dilediginiz tum guzellikleri sizlere de getirir.

    YanıtlaSil
  28. mutlu mutlu yillar olsun..

    YanıtlaSil
  29. evet oyle olsun-ama sen cezalisin :P

    YanıtlaSil
  30. yapmaaa o kadar tepetaklak oldu ki hayatim, toparlanmaya calisiyorum bi usredir. ondan ihmal etmis gibi gorunebilirim uzgunum.
    * yorum yazmasam da buralarayim ben.

    YanıtlaSil