{ Sasirmadim...}

12/29/2008

....cunku "O" bunu hep yapiyor

Begendigim topuksuz tayt coraplari ise goruntu karma$asinin arasinda kaybolup gitmis!

katie_holmes
fotograflar:justjared

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. allahın santologu... :DDD bence victoria ve katie piyasadan tamamıyla silinmeli.. bu iki görgüsüze pirim yaptırıyor gazeteciler

    YanıtlaSil
  2. Giysi seçeneklerini beyninde süzerken problem yaşıyor sürekli. Sonucu hep karmaşa. Bu bir yetenek işi değil aslında, ama sürekli başarısızlık yaşıyor. Birilerinden yardım almalı.
    Banucum seni çok zevkli ve yaratıcı buluyorum. Keşke Katie'nin yakınlarında olsaydın :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy nahoş bir görüntü:((Tarikat kızı bozmuş ya...

    YanıtlaSil
  4. ben bu coraplardan gecen sene acssesories den almıstı bu cızmelerle giyiyorum..böyle giymeyi dusunmem herhalde komık olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. bu fotodaki görüntüsünü beğenmedim ama ben katie'nin tarzını çok beğenirim normalde.sade ve şık...zaten çok güzel de bi kadın.ama victoria bence de tam bir felaker:D

    YanıtlaSil
  6. nihan; evet evet, tamda kalin topuklu ayakkabi ararken gozume kestirdim bunlari!

    esther; bu kizcagizin uzerinde hala ani gelen paparazzi sohretinin kotu etkisi var-ne giyse yakisacagini zannediyor tabi ki yakismiyor :)

    fanfan; cok tesekkur ederim, mahcup oldum:) kendine ozgu bir tarz yakalamaya calisiyor, biraz yaklasti gibi, 2-3 sene icinde tarzi oturur gibime geliyor.

    merve; topuksuz coraplari sevmeye basladim-duz babetlerle sirin duruyor :)

    isimsiz; bende tam aksine Victoria'yi daha tarz sahibi buluyorum :)

    YanıtlaSil
  7. pişti olmuşuz bu sefer :P

    YanıtlaSil
  8. neden yaaaa die sormak istiyorum kendisine :)))

    YanıtlaSil
  9. Bir dönem hoşuma gidiyordu. Takıp takıştırıp çıkması, rahat görünüyordu ne biliyim
    Ama gittikçe kötüye gidiyor bence de...

    YanıtlaSil