{Sevdigim Mekanlar}

12/28/2008

1
{Universite kampusumuzde ki yapay gol}

Sevgili Meripoint "en sevdigin 10 yer neresi ?"diye sordu.
Ilk aklima gelen, belli-ba$li yerler asagida ki gibidir!

Basliyorum!

Ailelerimizin yanimizda oldugu her mekan! Orasi ya da burasi farketmez. Yeter ki bizimle olsunlar!

Evim....Sevdicegimin ve kuzucuklarimin sevgisiyle, nefesiyle dolu yuvamiz!

Yeterince ilgilenemedigim icin vicdan azabi cekmeme sebep olan ve yaz aylarinda beni ararsaniz bulabileceginiz tek mekan; sevgili bahcem!

Barnes&Noble'in Starbucks koseleri...Onume yigdigim bir dolu dergi-kitap arasinda kaybolup beynimi bosaltmayi seviyorum!

Dostlarin oldugu her tur mekan makbuldur !!

Mutfagim... Super becerikli degilim belki ama mutfakta kendimce birseyler yaparken cok egleniyor ve dinleniyorum!

En sevdigim sehirlerden birisi; New York City ! Her gidi$imde ayri buyuler beni !!

Tabi ki alisveris merkezleri... Ozellikle magazalarin ayakkabi reyonlari! {Ayakkabikolik oldugumu bilmeyen kaldi mi?}

Ve son olarak $u an baktiginiz ekranin diger tarafinda olmayi, sizlerle birseyler paylasmayi cok seviyorum!

Bana bu guzellikleri tekrar hatirlattigin ve uzun zamandir okumadigim blog arsivimi kurcalattigin icin tesekkurler Meripoint :)

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Okulun manzarası süper. İnsan nasıl ders dinler ki burada :) Bir de NY fotoğrafları aklımı başımdan aldı Banu. Amerika orası işte! Çok güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Maalesef bizim bolumun binasi bu manzaraya bakmiyor-keske baksaydi-okula gitmek daha zevkli olurdu belki:) Yeni yil dileklerin icin yazmissin-hani buradan gitmeden once daha cok yer gorme dilegi-umarim NY'a da yolun duser Nazo'cum, cok sevecegini dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Banucum ne güzel oldu bu yazı. Bizde arşivde dolaştık sayende...

    YanıtlaSil
  4. bende cok eglendim yazarken Flame'cim, tesekkur ederim.

    YanıtlaSil