Topuz Saç Modelleri - 2016 2017

2/04/2016

topuz_modelleri
"Topuz" dosyasini yeniden aciyorum! Sizler icin  bazi kaynaklardan klasik, daginik ve iki yandan orgulu topuz modeli ornekleri topladim. Su an bir davete gidiyor olsaydim yaptiracagim model kesinlikle Heidi Klum'un topuz modeli olurdu ! Daha once de belirttigim gibi fazla sac spreyi kullanilarak kalip gibi yapilan modelleri sevmiyorum. Saclar biraz dalgali-daginik durmali. Orgulu topuz modelleri ise ikinci favorim!

topuzmodelleritopuz_modelleri1

yandanorgulutopuzmodelleri




fotograflar: instyle.com, eonline.com, bellasugar.com, style.com

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ogrendigime gore kuzenim nisanlaniyormus ben Turkiye'deyken. Nasil yaptirsam diye dusunuyorum saclarimi...
    Eskiden kurek kemiklerimi geciyordu saclarim, simdi ise omuz hizamda (max), heralde yine daginik birsey olcak yine...

    YanıtlaSil
  2. scarlet johansonu o kadar çok beğeniyorum ki, çuval giyse saçlarını yapmasa beğenir, yakıştırırım. o yüzden topuzu da en çok ona yakıştırırım, en güsel topuz modelleri de onda :D

    YanıtlaSil
  3. ayse; orgulu sac modellerini cok begeniyorum bu aralar, Ozellikle genc bayanlara cok yakisiyor. Orgulu bir modelde deneyebilirsin.

    dudku; bende begeniyorum o hatunu-cidden cok hos!

    YanıtlaSil
  4. scarlet johanson'un eşsiz bir güzelliği var ve bence ne yapsa ne giyse ne sürse yakışıyor herşeyde önce bence aseletini görünüşüne yansıtıyor.

    YanıtlaSil
  5. ben scarletti pek beğenmedim ama heidinn saçları ne kadar güzel olmuş.bayıldım:D

    YanıtlaSil