{ Yilbasi Cam Agaci Susleri }

12/25/2008

cam_agaci_susleri

cam_agaci susleri_2



Burasi Yilbasi hazirliklari bloguna donusmeye basladi....farkindayim. 
Ama bu guzellikleri paylasmadan gecemezdim!
Enjoy!!

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Annem kalpli ve çiçekli süslere benzer süsleri kendisi yapıp, saksıdaki çiçeklere asar. Hani şu büyük dallı-yapraklı olanlara. Bir dergide görmüştük. Süsler insanı cezbediyor. Ben çam ağacı süslemeyi pek tutmuyorum ama aldım bir sürü süs. Evimin muhtelif yerlerine koyarım gün gelince. En çok da parlak kar tanesi şeklinde olanları seviyorum. Keçelerden de yapmayı düşünüyorum benzer süsler önce yukardakileri araklayayım :p Teşekkürler Banu!

    YanıtlaSil
  2. A-aa paylas tabi cok guzel gorunuyorlar bizde gorelim kusur kalmayalim..

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi yapıyorsun.
    Bizi bu güzelliklerden yoksun bırakmadığın için teşekkürler.
    Buseler...:)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi etmişsin ya gözüm gönlüm şenlendi..O kadar ciciler kii keşke hepsi benim olsa..Ne olur müsait zamanda yılbaşı bitene kadar böyle şeker süsleri bloguna koymaya devam et ben bayılıyorum bakmaya...Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. süperlerrrr
    ve o kadar basitlerki, ama kim bilir ne kadar pahalıdır kim bilir. halbuki yarımşar metre kumaştan dünya kadar yapılır :)

    YanıtlaSil
  6. nazo; annen cok zevkli bir bayanmis-bayilirim evine ozenen-suslemeye calisan hatunlara! Bu orneklerden yaparsan mutlaka bloguna ekle olur mu?

    haydins; elbette...yeter ki siz isteyin:)

    fanfan; rica ederim, benim icin buyuk zevk :)

    sagir kedi; ben bu gazla seneye yilbasina kadar eklerim bu cicileri :)

    yasemin; cok haklisin-hem cok sirinler hem de yapimlari cok basit..

    YanıtlaSil