{Yilbasi Ev Dekorasyonu}

12/26/2008

Gold_living_room

Noel bu gece sona erdi... Geriye kaldi Yilba$i!
Bu demek oluyor ki 6 gun daha yilbasi dekorasyonu goruntulerinin tadini cikarabiliriz!
Enjoy !
White_living_room

Red_and_lime_living

christmas_hallway
{Ugg botlari da kosede ki yerini almis!}
christmas-living-room1

christmas-hallway

christmas-living-room
fotograflar: HouseToHome

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hepsi cok guzel..Ben evime esya alirken senin blogunda cok zaman gecirecegim sanirim..Dekorasyon zevklerimiz cok uyuyor galiba..

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel !! Keske benim evim öyle görünebilirse!

    YanıtlaSil
  3. Harika, tam seyirlik bunlar yaaa...
    Sağol Banu günümü aydınlattın :)

    YanıtlaSil
  4. banu, 3.4.5 çok güzel! salonların her bir köşesi süslenmiş ne güzel.

    YanıtlaSil
  5. 3.odaya bayıldım.
    bu arada sayfana yağan kar taneleri harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Ayırım yapamadım hepsini çok beğendim özellikle son resim şahane...Aynalı falan kırmızı-beyaz noel ruhu...

    YanıtlaSil
  7. beyaz ağırlıklı olana bittim..evimi beyaz ağırlıklı döşemek isterdim ama çabuk kirlenmesi korkutuyor

    YanıtlaSil
  8. eskiden fotoğraf çekilirken herşey çok düzgün olsun diye uğraşırlardı, gerek ev gerekse yemek fotoğraflarında.. şimdiki bu rahatlık, ortaya dağılmış eşyalar, tezgahlara bulaşmış unlar, kirli kaşıklar ortama daha bi yaşanmışlık ve normallik katıyo. bence çok güzel..

    fotoğraflar da çok cici, sayfanda üstlerine yağan kar acayip şirin durmuş..

    YanıtlaSil
  9. canım selam eline sağlık:))2ve 5 i çook beğendim:))

    YanıtlaSil
  10. Böyle süslemek için önce böyle bir ev olması lazım:) Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil