Yılbaşı Kapı Süsü

1/08/2015

yilbasi_kapi_susu

Yilbasi icin evimi suslemeyi-renk vermeyi seviyorum. Bu sene icin pembe bir yilbasi hayalim vardi. Cok aramama ragmen celenk kapi suslerinin pembe olanlarindan bulamadim. Hal boyle olunca bende kapi susumu kendim yapmaya karar verdim. Ilk once orta boy-bos bir celenk aldim. Sonra da susleri zevkime gore celengin uzerine yerlestirdim. Hepsi bu! Suslerin ucunda ince metal teller oldugu icin sabitlemesi cok kolay oldu. 

yilbasi_kapi_susu2

Sonucta boyle birsey ortaya cikti! Simdilik evin girisinde ki duvarda asili duruyor. Bir muddet sonra sokak kapisina terfi edecek! {Merak edenler icin; suslerin hepsini ve celengi Michaels'tan aldim.}

kapi_susu

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Pembeyi bilem ama bu süper olmuş.Kar yağsın artık yaaa...

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus canim..Bende bir alisveris merkezinde toz pembe bir yilbasi agaci gordum :) sevimli duruyordu..

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim, kapida da cok sirin duracaktir.
    Bende bizim kapiya boyle birsey asmayi hep istemisimdir ama komsularimdan, onlarin misafirlerinden dolay hic asmadim,ne de olsa burasi moskova insanlarin ozele saygisi malesef ki hic yok.Evimide susleyemiyorum yeni yildan sonra istanbul'a gidecegim icin o telasta birde onlarla ugrasmak zor olur diye.Bu yil biraz sIkIci gececek bu donem.. :(

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar hoş..Öyle güzel resimler koyuyorsun ki gözlerim parlıyor ya..Devamını beklerim...

    YanıtlaSil
  5. çok çok çok güzel olmuş
    with love;)
    serpil

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım..Hep aklımda bnmde kapımdaki günlük süsü kaldırıp yılbaşı için kapı süsü almak ama anladımki en iyisi yapmakmış:D Ağacımı süsledim sıra evide donatmaya geldi fikir için teşekkürler sevgiler;D

    YanıtlaSil
  7. Süper Süper Süper...
    Ellerine Sağlık çok güzel olmuş.Sokak kapısına terfi ettiğinde emin ol çok dikkat çekicek :)

    YanıtlaSil
  8. chocolate's lover: tesekkur ederim, begendigine sevindim. Bence de artik kar yagsin. Su anda yagmur yagiyor :(

    haydins; bende istiyorum pembe yilbasi agaci :))

    merail; begenmene cok sevindim canim. Yilbasindan sonra Turkiye'ye gidiyor olman bile mutluluk verici bir haber. Bende isterdim bu aralar gitmeyi-cok ozledim :(

    sagir kedi; cok tesekkur ederim. Devami gelecek :)

    serpil; tesekkur ederim. aynen bende sevgilerimi gonderiyorum.

    asli; begenmene cok sevindim. yilbasi agaci bende cok istiyorum ama benim kediler sagolsun aninda hallediyorlar. Boyle yukseklere asilabilen-onlarin yetisemeyecegi suslerle avutuyorum bende kendimi :)

    merve; benimde amacim dikkat cekmesiydi :) seviyorum boyle gosterisli seyleri. Begenmene cok sevindim.

    YanıtlaSil
  9. Çoook güzel olmuş. Bende eğer zevkime uygun bulursam almak istiyorummmm bi tane

    YanıtlaSil
  10. flame; cok tesekkur ederim alev'cim, begendigine sevindim. cok cici duruyor bu celenkler, eve sevimli bir hava veriyor.

    YanıtlaSil