Yüksek Bel Etek Modelleri - 2016 2017

2/11/2016

HighWastedSkirt3

Yuksek bel eteklerin verdigi goruntuyu seviyorum!
Bele ve basene oturan dar kesimli modeller Ashley Olsen gibi bacak boyu dezavantajli hatunlarda bacak boyunu ve vucudu daha uzun gosteriyor!
Ama basenlere dikkat! Genis basenli bayanlar dar kesimli yuksel bel modellerden kacinmali!

Ashley-2
Coraplara bayildim!!

fotograflar; fabsugar, whowhatwear

You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Benim de favorimdir bele oturan etekler...Bende iyi ve rahat duruyor.Ne yukarı çıkan eteği indirme derdin var ne aşağı düşen eteği çekme derdin var.Beline oturdu mu tamamdır.O yüzden ben memnununum bele oturan dar kesimli modellerden...Ayrıca çorap hastasıyım ben çoraplara bayıldımmm:)))

    YanıtlaSil
  2. sagir kedi; dedigin gibi yuksek bel etek giymek cok rahat. Coraplarda benimde gozum kaldi :)

    YanıtlaSil