{2009 2010 Sonbahar Kış Defilelerinde Pembe Alarmi}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us

2009 2010 ki$i oldukca pembe gececege benziyor! Bu rengi sevenlere duyurulur!

Image Hosted by ImageShack.us

Benim merak ettigim bir$ey var. Bu rengi cok sevmeme ragmen tamamen pembe bir kiyafetim {yani pembe bir paltom ya da pempe pantalonum} yok. Sanirim kiyafetlerde bu rengi cok iddiali buluyorum. Siz ne du$unuyorsunuz? Pembe rengin limitli kullanilmasindan mi yanasiniz yoksa goruntulerde ki gibi pespembe kiyafetleri giyer misiniz?

Image Hosted by ImageShack.us

photos: style.com {via tfs}

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Marc Jagobs'n kiler gibiyse giyerim , hele en sağdaki...

    YanıtlaSil
  2. malendrinonun pembelerine ve drapelerine bayıldım :)bende peeespembe giyinmek istiyorum ama cesaret edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. michael kors'un straplez'ini giyerdim...
    ben de pembeyi cok seviyorum, ama cok kiyafetim yok- ama univ. mezuniyetindeki elbisem fusya/pembeydi, yani deneyimim o kadar.

    YanıtlaSil
  4. bu yaziyi okuyana kadar hic dusunmemistim ama benim cok pembe kiyafetim varmis. Ben renkli giyinmeyi sevenlerdenim, seker pembesi cargo pantalonumu giyiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Heralde bu habere en çok ben sevindim:)

    YanıtlaSil
  6. son 1-2 yildir daha seyrek kullansamda, pembe rengi cok seviyorum. bastan ayaga pembe oldugum cok oluyor. hatta siyah minicik bi etekle giydigim pespembe bi corabim vardi ki dillere destandi zamaninda :)

    YanıtlaSil
  7. PRENSES
    ben her zaman pembe top,siyah pantolon veya etek giymek taraftariyim hem biraz denge oluyor hemde gozume hos gozukuyor...resimlerdeki pembeler hepsi harika....bana da pembe elbise yakisirmi diye dusunmedim degil

    YanıtlaSil
  8. ben en çok michael koys un en alttaki pembeyi beğendim keşke benim olsa ühühühüh:((

    YanıtlaSil
  9. O zaman ben bastan ikincisini alayim.. pempe fusya hadi bakalim

    YanıtlaSil
  10. global kriz nedeniyle mavi ve pembe moda olmadıysa ben neyim:)

    YanıtlaSil
  11. Çok fazla renkli giyinmeyeyi sevmiyorum galiba. Dolabıma bir baktım da sadece hırkalarım ve birkaç tane kazağım renkli. Ama resimlerde de gözüme çok hoş göründü. Bende hayatıma biraz renk katsam iyi olacak galiba:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. malla; :) marc jacobs olursa bende giyerim gibime geliyor.

    didem; cok dikkat cekici ve gosteri$li bir renk-dikkatli kullanmak gerek :)

    ay$e; o straplez'de benimde gozum kaldi-nasil guzel bir kesimi var...

    b.: supersin! bayilirim oyle rengarenk giyinenlere!

    modaninprensesi; sefan olsun ;)

    gly; pembe opak corap fikride guzel geldi kulagima birden..

    prenses; sanirim bende senin gibi pembe rengin dengeli kullanimindan yanayim.

    fatma; daha guzelleri senin olsun canim...

    gzm; verdim gitti :)

    seda; olabilir-hic du$unmemi$tim..

    bursadamoda; birazcik renk guzel olabilir-denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil