{Ana Kraliçe: Paris}

3/26/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Bugun bilgisayarimda ki eski albumleri kari$tirirken Paris'in evimizin tek kedisi oldugu zamanlarda cekilmi$ fotograflarini buldum. Paris yakla$ik 1 yil kadar bu $ekilde-ana kralice olarak sefa surdu. Sonra O'na karde$-arkada$ olsun diye Lulu'yu getirdik... Ve Paris'in 1 yil suren saltanati da {ilgi/sevgi delisi} Lulu sayesinde sona ermi$ oldu... Artik evimizde tek bir ana kralice yerine iki tane prensesimiz var!

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bloğunuzu sıkça takip eden blog sahibelerindenim. Kedileriniz maşallah pek güzel. Bende de 5,5 aylık bir Siyam Kedisi var. Sanırım 3-4 ay sonra kendisinin başını bağlayıp eve bir siyam dişisi alıcam. Bende sizinle fotoğralarını paylaşayım istedim. http://gnhnm.blogspot.com/search/label/Luna

    YanıtlaSil
  2. nasıl öper okşarım onu ben :)

    YanıtlaSil
  3. oyy tatlım benim tipe bak :)
    yerim seni ben.. özlemiştim zuzuları iyi oldu.

    YanıtlaSil
  4. Benim icin mincikla ve op her ikisini de. ;)
    Soylemeden edemiyecegim, nohutlu kitir salatani denedim, muhtesem di, cok begenerek yedik. Icinde kimyon olusu daha da asik etti beni salataya, kimyon seven biri olarak yeniden tesekurler Banu'cum. ;)

    YanıtlaSil
  5. Paris cok tatli ya.. benim de aynen ona benzeyen bir kedim var, 13 yasinda.. Ama huyu cok fena, sizinkinin huyu da oyle mi diye merak ettim simdi.

    YanıtlaSil
  6. gnhnm; kedi seven insanlari bende cok severim :) luna'ya bayildim-cooook tatli, kuzucuk gibi yavrum benim-op benim icin o islak burnundan :)

    guldem; o da nasil bayilir bir bilsen ok$anmaya :)

    uyuz cadi; canim bu fotolari eklerken sen aklima geldin zaten :) bende senin yavruyu operim bolca :)

    merail; salatayi begenmene cok sevindim canim, kimyon'a bende bayilirim-cokta faydali bir baharat zaten. bende senin bidiklari operim bolca :)

    emelo; paris biraz cadidir-fazla minciklanmayi sevmez :) ama bazen guzel zamanlarida oluyor-tirtirlayarak sevdirir kendini :)

    YanıtlaSil
  7. Hala Laptop üzerinde uyuma mücadelesi veriyoruz. Laptop ın kapağı açıkca ve biz yonsak vın turizm :D Birde artık bu şekilde uyuma alışkanlığı edindi. İzlemesi çok komik oluyor :D http://gnhnm.blogspot.com/2009/03/keyif-pasas.html

    YanıtlaSil