{Blake Lively ve fuşya rengi tek omuzlu elbise modeli}

3/27/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Gossip Girl'un Serena'si Blake Lively fu$ya renkli elbisesiyle goz dolduruyor! Dore ayakkabilari ise muhte$em! Anla$ilan Blake henuz solaryum furyasina katilmami$, fazla degil-birazcik bronzlukla o bacaklar daha guzel gorunebilirdi...Bunu soyluyorum cunku elbiseden gorunen tek omuzu bacaklarindan bir ton daha koyu gorunuyor...

photo: fashionising

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Tam da fusyaya takili kalmisken bu elbise fena istahlandirdi beni. Fusya bu aralr cok guzel gozukuyor bana. Hele ruj olarak. Bir fusya ruj ornekleri derlesen bize?

    YanıtlaSil
  2. kumaşın kalitesi süper doğal olarak elbisede çok hoş olmuş sede ve şık :)

    YanıtlaSil
  3. bu rengee bayılıyorumm, modelidee süpermiş

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım! Mezuniyette bu renk bir elbise düşünüyordum, cok iyi oldu enim icin. :) Fusya ve dore ne kadar güzel uymus.

    YanıtlaSil
  5. gizem; tamam canim, yakinda oyle bir yazi hazirlayacagim:)

    dido; zaten modeli gosteren elbisenin kuma$i-nasilda ihti$amli bir renk!

    irm; bu renge sanirim hepimiz bayiliyoruz:)

    alisveris cini; dore ayakkabilar zaten boyle iddiali renkler icin hep iyi ve guvenli bir secim oluyor-siyah ya da elbiseyle ayni renk ayakkabi giyme eziyetinden de kurtariyor insani:)

    YanıtlaSil
  6. renk guzel,model guzel,kumas guzel,kiz da guzel e daha ne olsun....:) ha bu arada bacaklari da super!!!

    YanıtlaSil