{Büyük Güneş Gözlükleri}

3/26/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Buyuk gune$ gozlukleri gune$in zararli i$inlarina kar$i hem goz cevresini hem de yuzu kucuk gozluklere kar$i daha iyi koruyor. Olayin estetik yanini bo$verirsek sadece koruma amacli da olsa takilmaya deger bu gozlukler. Hele de benim gibi gunes koruma kremi kullanmayi ali$kanlik haline getirmeyenler icin ideal! Bazi modeller yuzu tamamen orttugu icin cok sevimli gorunmesede yuz $ekline uygun secimler yapildiginda hicte fena durmadigini du$unuyorum.

Image Hosted by ImageShack.us
photos: insider

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Paris Hilton'un kisa saclari ona uzun halinden cok daha fazla yakisiyor.Bence hic uzatmasin,ayrica gozlugunu de cok begendim.

    YanıtlaSil
  2. Şu aralar kare büyük gözlükleri beğeniyorum galiba. Yoksa Kim Kardashian'a ait bir şeyi beğenmem pek olası bir durum değil:)

    YanıtlaSil
  3. bayışıyorum kocaman gözlüklere...bu yaz da almalı şöyle en renklisinde...

    YanıtlaSil
  4. Buyuk gozlukler en fazla Eva'ya yakismis.VB gitgide deve kusuna benziyor uzun ince boynu ve suratiyla...:)

    YanıtlaSil
  5. caprice diyari; evet, kisa sacli cepi$ gibi gorunuyor :)

    beetlejuice; kardashian'in gozluklerini bende sevdim..

    moonliin; al tabi-sefan olsun :)

    zeynep; deve ku$u mu :) cok guldum :)

    YanıtlaSil
  6. uzun senelerdir büyük gözlüklere alistim, yuvarlak kücük modellerle komik durdugumu düsünüyorum o yüzden bu yaz da büyük gözlüklerimden vazgecemem.. :)

    Nesli

    YanıtlaSil
  7. hiç şık bulmuyorum ben bu gözlükleri (özellikle kontras renklere sahip olanları). lindsay ve yanındaki tanıyamadığım (jessica biel sandım ama değil gibi de) hatuna yakışmış sadece. onun dışındakiler kabus gibi.

    güneş gözlüğü çirkin bir aksesuar bence. aksesuar olsun diye üretmemişler ama yine de çirkin. çok nadir raybanın damla modelleri hoş olabiliyor

    esra

    YanıtlaSil
  8. en alt ortadaki hatun Roselyn Sanchez mi?

    YanıtlaSil
  9. Gecenlerde haydins ile bu gozluklerden deneyip guluyorduk, ben bunlara sineksavar diyorum..:D Cok zor yakisani bulmak, ne ona ne bana yakisani bulamadik..:D

    YanıtlaSil
  10. bayılıyorum bunlara. hiç geçmesin modası.

    YanıtlaSil
  11. nesli; benimde normal buyuklukte gozluklerim var-onlardan vazgecemem-kucuk gozlukleri yaki$tiramiyorum kendime..

    esra; gunes gozluksuzde cok zor oluyor-ben severim :)

    adsiz; hayir, eva longoria.

    merail; ilginc bir benzetme olmus :)

    ozlem; bence de :)

    YanıtlaSil
  12. En güzeli Kim Kardashian'a ait. Beyaz çerçevelileri sevemiyorum nedense. Ama büyük gözlüklerin modası hiç geçmesin lütfen!!!

    YanıtlaSil