{çiçek desenli elbiseler}

3/28/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Bizim buralara henuz bahar gelmedi. Gune$ bir ara yuzunu gosterip kacti-guzel havalarin tadi damagimda kaldi. Artik ister istemez gozlerim yazlik elbiselere takiliyor-surekli onlari giymeye ba$layacagim gunleri du$unuyorum. Gecen yaz elbiselerim hep tek renk olsun istemi$ ve tercihimi sadelikten yana kullanmi$tim. Bu sene ise aklim-fikrim cicek desenlerinde. Nasilda degi$iyorum boyle... Cicek deseni sevgime sizleride ortak etme umuduyla bazi elbise modellerini payla$mak istiyorum. Bakalim aklinizi celmeyi ba$arabilecek miyim? :)

ic ses:Miranda Kerr'in podyumda giydigi elbise ve uzerinde ki iri cicek desenleri nasilda gosteri$li duruyor...

Image Hosted by ImageShack.us
photos: fadedyouth, celeb-gossip, justjared

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Scarlett Johanssonunki çok güzelmiş ama ben bu kadının saçlarına hala alışamadım eski havası yok

    YanıtlaSil
  2. ah o 2. straples ne oyle, istiyorum!

    YanıtlaSil
  3. bende en çok scarlet johansonın giydii pembiş elbiseyi beğendim. :) çok yakışmış bence

    YanıtlaSil
  4. scarlet'ın yanındaki fotograftaki elbiseye bayıldımm.Kimdir,nerdendir bi fikrin var mı acaba?

    http://letsgetitstyle-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. banucum bu sezona büyük bir çiçekli elbise aşkıyla girmiştim tam aradığım gibi mini ve şifon bişey buldum krem rengi ve üstü çok güzel çiçeklerle doluydu!!! aldım eve gelince kolunda yanlış dikim yapılmış gördüm gittim mağazaya(stradivarius) değiştirmeye hepsi defoluydu ve bende elbiseyi geri vermek zorunda kaldım:( hala arıyorum:(

    YanıtlaSil
  6. Ben de 4 tane çiçekli kumaş aldım, anneme bluz diktiriyorum. Desenleri çok beğendim hamilelikten sonra da giyebilirim umarım kemerle falan.

    YanıtlaSil
  7. moda olduğundan hiç haberim olmamasına rağmen geçtiğimiz ay 4 tane çiçek desenli elbise aldım.moda olmasına da çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  8. O gosteriste Miranda'nin da katkisi oldugunu unutmamak lazim tabi:)

    YanıtlaSil
  9. banucummm içim açıldı resmen güneş de yüzünü gösteriyor artık..
    giyelim elbiseleri uçuralım etekleri :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi guzel, yaz gelsin civil civil giyinelim...
    Ben de istiyorum, iyi ki moda oldu cicekli seyler...Minik cicekliler tercihim...

    Sade olsa da Eva Mendes'deki de guzelmis ;)

    YanıtlaSil
  11. Bunlarin hepsi cok güzel ama en con defiledeki siyah elbiseyi begendim!

    Nesli

    YanıtlaSil
  12. minik çiçekli elbiselere bitiyorum. efil efil yaz gelse de giysem :)

    YanıtlaSil
  13. ben de çok severim maxi elbiseleri :)

    ve mimlendin :)

    YanıtlaSil
  14. Miranda Kerr'in ki cidden çok güzel:)

    YanıtlaSil