{çiçekli-tüylü tokalarım}

3/30/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Koko$-tuylu-cicekli-piriltili tum sac aksesuarlariyla aram pek iyidir!
Lise yilligimda bile arkada$larim saclarimin kenarina ko$esine ili$tirdigim kocaman/rengarenk tokalarimdan bahsetmi$tir-yani onlarla tarihimiz epey eskiye dayaniyor!

$imdiye kadar bu tokalari neden sadece kendime sakladim bilmiyorum... {ruku$ ele$tirilerinden cekindigim icin olabilir mi acaba??}

Bu iki parca ba$langic olsun... firsat buldukca kendi yaptigim ya da hazir alip kenarina-ko$e$ine tuy-boncuk vs. ekleyerek modifiye ettigim tokalarda dahil koleksiyonumda ki sac aksesuarlarini sizlerle payla$acagim...

Enjoy!

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aaaaa :) bu kadar sakladığın kabahat:) pek güzeller valla:)

    YanıtlaSil
  2. Heey, Banu'cum bunlar süper! Niye kendine saklıyorsun? Devamını sabırsızlıkla bekliyorum, tüylü çiçekli toka hastası biri olarak :)

    YanıtlaSil
  3. guldem; tesekkur ederim canim:)

    bilun; elbette canim, firsat buldukca eklemeye calisacagim. senin yaptigin tokalara ise bayiliyorum-bence en guzelleri onlar :)

    YanıtlaSil
  4. Bende başladım yapmayaaaa :)) Ama bunlar daha güzelmiş itiraf ediyim :(

    YanıtlaSil
  5. bunlarr harikaaa(:
    modifiyelerin için ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  6. Tokaların çok hoşmuş.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. off bende bayılıyorum cok cıcıler sacının rengıde banucum cok hos pembe okadar parıldak durmuskı tam benlık
    bu ıste usta bilun diyorum bugun yıne kokos ırem olarak takıp takıstırdım tokaları bu arada biluncum burdan oldu ama renk ahenk modelı calındı haberın olsun ark yapıyorlarr kafamda begendıler

    YanıtlaSil
  8. z fashion; merak ettim bak simdi :) bitince ekle olur mu fotograflarini bloguna.

    pink; tesekkurler :)

    malla; tesekkur ederim canim.

    irem; bilun'un tokalari zaten bir numara :)

    YanıtlaSil
  9. Birazını ekledim ama çok basit şeyler, ilk yaptıklarım. Utandım şimdi bunları görünce :)

    YanıtlaSil
  10. eskiden beri bende ufaklarından takardım herkes kokoş diye benle dalga geçerdi.fakat şimdi moda oldu.yuppiiii

    YanıtlaSil
  11. Banu'cum ve İrem'cim çok teşekkürler tekrar, vallahi çok utanıyorum :)

    YanıtlaSil