{En Yeni Pronovias Gelinlik Modelleri}

3/27/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Yaz aylari yakla$iyor yani dugun sezonu ba$lamak uzere. Bu yuzden olsa gerek bu aralar gelinlik modelleri yayinlamam icin cok fazla istek gelmeye ba$ladi.Umarim hazirladigim bu kolajlar gelinlik modeli arayi$i icinde olanlara birazda olsa fikir verir-yardimci olur. Dugun hazirligi yapanlara kolayliklar diliyorum...

Enjoy!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
photos: pronovias.com

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Etek kabarik olmadikca ben o elbiseye gelinlik demem hocam :))

    YanıtlaSil
  2. evlenesim geldi dicem ama cok uzakkkk :))

    YanıtlaSil
  3. nişan için de isteriz :)
    2. ve son modeli çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. ay şu gelinliklerde ki işçiliğe bakın süper. Burda ki moda evlerimizde baksında biraz örnek alsın. Ama modelleri direk koplayarak değil. Biraz tasarım yaparak ;) Dimi ama?

    YanıtlaSil
  5. tekrar evlenmek istiyorummmmmm.
    ama bunların hepsini giyebilmek için 1 den fazla düğün lazım bana. yada saat başı kostüm değiştirmeli :))

    YanıtlaSil
  6. Bayıldımmm :) Son modele en çok.. Yaza ev kuracağımız için bir düğün daha fena olmaz diyorum ben. Kalabalık misafire gerek yok. Ben gelinlik giyeyim yeter. Ya da 5.
    10. 15. senelerde gelinlik giyilmeli, bu kural haline gelmeli, kocalar ne gerek var canııımm dememeli... :p

    YanıtlaSil
  7. Son gelinliği pronovias'ın sitesiden almıştım. Benim asıl merak ettiğim düzgün bir gelinlikciye gidildiğinde aynı sonucun verip vermemesi... Son gelnlik mükemmel ötesiydi çünkü..

    YanıtlaSil
  8. anne ve bebi$i; al benden de o kadar :)

    azumi; uzak-yakin farketmez-bir ko$eye bu fotolari kaydetmekte fayda var-sonra i$ine yarayabilir-belli olmaz bu i$ler-uzak dediklerin yakin olur :)

    sedaca; tamam canim, ni$an elbiseleri icinde bir yazi hazirlarim:)

    kubra hanic; hepsi-hatta daha guzelleri senin olsun :)

    didem; cok haklisin! gerci artik Turkiye'de de moda evleri guzel i$ler cikarmaya ba$ladi-geli$meler var yani :)

    ozlem; bu gelinlikleri buraya eklerken benimde icim ciz etti-dugun tela$i ve stresinden hic bir $ey anlamami$tim evlendigimde-o yuzden aklim hala gelinliklerde :)

    nazo; zaten i$imiz o kocalara kalsa hic birseye gerek yok :) cok haklisin-her 5. yildonumunde gelinlik giymeliyiz-du$uncesi bile keyifli :)

    absinthe; canim eger tavsiyeyle gittigin bir moda eviyse bence istedigin sonucu alabilirsin-kuma$in kalitesi, diki$ler vs cok onemli-eger etrafinda adini bolca duydugun, herkesin tavsiye ettigi moda evleri varsa gidip modellerin diki$ kalitesine vs bakip fikir edinebilirsin.

    YanıtlaSil
  9. kaydettim :))))

    * bakarsin cagirmis olurum:)

    YanıtlaSil
  10. süperle banucum 2010 erken kolleksiyonunu bende sitesinde görmüş ve 2-4 e vurulmuştum....harikalar..devam:))eline sağlık öptüm kocaman:))

    YanıtlaSil
  11. 5.ciye bayıldım yaaa...
    tamam gelinlik gibi durmuyo belki ama çok güzel duruyo yaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. benim gelinligim ian stuart'tandi onun modelleride cok güzel bence. Pronovias'a göre cok daha kaliteli cogu modeller 100% ipek.

    YanıtlaSil
  13. Çok yararlı olsu yaza evleniyorum.6. ve 1 hoşuma gitti.Ama 1.nin alt kısmı pek hoşuma gitmedi.

    YanıtlaSil