{French Vogue & Scarlett Johansson}

3/25/2009

Image Hosted by ImageShack.us

I'm just getting so fed up by this open-mouthed sexy face I see on every magazine cover! 
Is it that hard to come up with something different?

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. way.. sarıda iyidi ama kahvede çok güzel olmuş bence.. hoş kadın walla :)

    YanıtlaSil
  2. Acikcasi ben Scarlett i oyuncu olarak cok begeniyorum ama bu cover Vogue Paris e uymamis. Yinede almayi düsünüyorum ama...

    Nesli

    YanıtlaSil
  3. koyu renk saçlar ilk defa yakışmış gibi geldi ;)

    YanıtlaSil
  4. evet anlamıorum her yerde bu poz.

    YanıtlaSil
  5. oha hiç beyenmemiştim saç rengini geri alıorum lafımı

    YanıtlaSil
  6. blood.roses; kizil olmu$ saclari-kahverengiden de sIkIlmI$ anla$ilan :)

    nesli; kapak konusunda ayni fikirdeyiz..

    ozlem; kizil ho$ olmu$-kahverengi cok siradandi..

    seda; ozellikle kadin dergilerinde bu tarz pozlarin olmasi ilginc geliyor-erkek dergisi olsa anlariz..

    missipipi; bende...

    YanıtlaSil
  7. bazıları sarışın kalmalı

    YanıtlaSil
  8. bu pozu pek sevmiş napalım:))ben sarıdan yanayım:))

    YanıtlaSil
  9. Söz konusu Scarlett olunca, zor sanırım :)
    Not: Kendisini sevmiyorum, anlaşılan bu ay ben bu dergiyi almayacağım :)

    YanıtlaSil
  10. Bence kadin dergilerinde olmasinin sebebi kadinlara nasil seksi bakilacagini, durulacagini ogretme gayreti. Sonra da birsuru tektip bakan, giyinen, konusan kadin dolasiyor ortalikta...

    Beste

    YanıtlaSil
  11. bence bu haliyle rus kadınlarına benzemiş sarı daha iyiydi.

    YanıtlaSil
  12. dudku; kizil'da yaki$mi$ ama :)

    maybe; bence bu pozu scarlett degilde derginin editorleri cok sevmi$ :)

    moda cadisi; haklisin-hatunun uzerine yapi$mi$ bir seksapellik var-hic bir dergi kacirmak istemiyor o durumu..

    beste; haklisin-hepimiz birbirimize benzemeye ba$ladik :)

    yeliz : :) rus kadini da cok iyi bir benzetme olmu$ :)

    YanıtlaSil
  13. Tamam anladık dolgun dudaklı bir hatun da, bence sürekli "Hıı anlamadıım," modunda aralayınca bu dudakları pek de seksi gelmiyor bana. Ama saçlarını beğendim :)

    YanıtlaSil