{Yemekteyiz Yarışmacısı Funda Karallı}

3/26/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Dun aksam Avrupa Yakasi'nin yeni bolumu icin dizi sitelerinde nobet tutarken gozum yemekteyiz yari$ma programinin videosuna takildi. I$te orada Funda Karalli'yla kar$ila$tim ! Kendisi uzun zamandir gordugum en suslu-en koko$ hatun! Bunu yazdigim icin bana sinir olmayin lutfen {olacaksiniz biliyorum ama olmayin i$te} ama ben bu kadinin sitilini {ruku$ bile olsa} cok begendim! Hele o kocaman tokalarina bayildim! Ke$ke O'nunda blogu olsa... Oh! Yazdim-rahatladim!

You Might Also Like

30 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ne cesit insanlar cikti su yarismaya:)
    Yarismadan cok show yapildi:) Afiyetle yenen yemekler ama hic begenmemeler :)
    Ardindan sikir sikir oynamalar, oya gelince "1"ler :)
    Sasirip izliyorum vallahi :)))
    Ilgincmis bu kadin da :)

    YanıtlaSil
  2. Banucum, evini gördün mü kadının? Kendi yaptığını söylediği (doğruysa tabi) avizeler, masa süsleri ayrı bir kokoşluk. Kadın doğuştan kokoş, kokoş gibi olmaya çalışmıyor. Herhalde bu yüzden insan gıcık olacağına beğeniyor kadını:)

    YanıtlaSil
  3. ferahfeza; cok ilginc kadin hemde :) yari$ma ise be$ para etmez-ilk ba$larda bir kac bolume bakip birakmi$tim-herkes rol kesiyor :)

    beetlejuice; gordum gordum :) $ahane! yalniz beyaz ev cidden temiz insanlara gore-herkes cesaret edemez-mesela ben iki killi kediyle asla cesaret edemem :) dedigin gibi hatunun icinden koko$luk geldigi icin suslu gorunmek O'nun uzerinde yapmacik durmuyor :)

    YanıtlaSil
  4. Taçlarını falan da kendi yapıyormuş, hatta internetten satmaya başlayacakmış. Evi bana göre çok kokoştu ama mutfağı tertemiz bırakmasına hayran kaldım. Benimkiyle kıyaslayınca :)

    YanıtlaSil
  5. evet bende evine bayıldım aynen. Kendi yapmış çoğu şeyi ve internette satıcakmış dekorasyon ürünlerini.Ben alırım o kokoş yastıkları bulursam. Belki blog açar ;)

    YanıtlaSil
  6. valla ben sevdim mi sevmedim mi karar veremiyorum ama ilginç bir hatundu o kesin :)

    YanıtlaSil
  7. evet, yalandan süslü ama evi mutfağı, saçı başı pis kadınları gördükçe kadınlığımdan utanırım. bu kadının ise sadece süslü süslü gezmekten, giyim zevkinden falan daha başka yetenekleri olduğunu görünce çok hoşuma gitti. evi, kendisi, zevkleri.. belli bir görgüsü var.

    daha az makyaj yaptığında ve lens takmadığında çok daha güzel olabilitesi var, şu anda da çok hoş bir kadın. dediğim gibi sadece süslü değil bakımlı ve temiz, özenli bir kadın. ama fazla özen de hoş değil bazen, lensleri ve makyajı göze batıyor..

    gene de çevremdeki kıskanç kadınların demedikleri kalmadı fundaya, senin beğendiğini ve kıskanmadığını dile getirişin takdire şayan:)

    YanıtlaSil
  8. bence travestiye benziyo yaa

    YanıtlaSil
  9. kadın kokoşta bi asalet yok, çok basit bence, kötü (:

    YanıtlaSil
  10. bence de yapmacik durmuyordu hic,yani kokos bi hatun o kadar ,yakisiyor.
    ayrica son derece esprili ve tahammulu yuksekdi baskasi olsa cokdan cirkeflesmisdi.
    (bu arada bi siteye ba-yi-li-yor-um.harikasin banu.)

    YanıtlaSil
  11. Kokoş bir kadın bende rastlamıştım. Belki oyuncu olarak ordadır diye düşündüm.gerçek gelmedi yani.Evini merak edip,magazin programında gördüm. sunucu bu beyaz evi nasıl temiz tutuyorsunz deyince çok titiz olduğundan bahsetti. sonra sunucu da beyaz bir yastığı ve koltuklardaki lekeleri sordu. o da ay gözümden kaçmış dedi. Kolay değil yani bembeyaz bir evi temiz tutmak. en azından benim için:(

    YanıtlaSil
  12. Ben de çok beğeniyorum bu kokoş hatunu. Hatta yapıp durduğum tüylü tokalarımı satmaya başlamamın sebeplerinden biridir kendisi :)

    YanıtlaSil
  13. kokoş mokoş ama evini,mutfagininin düzenini görmek lazım,nice ev hanımlarına taş çıkarır,helal olsun walla..:))

    YanıtlaSil
  14. fundayı bende beğeniyorum. kokoş ama bir estetik var bence

    YanıtlaSil
  15. Kadının evi,tasarımları,güzel. Ama konuşurken çok basitleşiyor. Sesine, yapmacık hareketlerine dayanamadım. Gazabı kötü olan kadınları anımsatıyor her hareketi, üstüne gitsen çok fazla şey sergileyebilir.

    Abartılı makyajı, lensleri, ben ben ben ile başlayan cümleleri çok iticiydi. Umarım kalıcı olmaz. Eve söylecek söz yok. Hangi kadın istemez ki öyle şıkır şıkır beyaz bir evi. Ama temizlemeyi hiç birimizin isteyeceğini sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. ayynıııı lerzan mutluya benzioo aynı

    YanıtlaSil
  17. evet ya bence de çok şeker bi kadın. her ne kadar ilk bakışta biraz ürkütücü görünsede sonra alışıyor insan ;)

    benim bünyem bu kadar kokoşluğu kaldıramaz ama onu ve evini ve becerilerini takdir ettim.
    post taki cesaretine de hayran kaldım banucum :)))

    YanıtlaSil
  18. Taçlarını ben de çok beğeniyorum Banu ama çok fazla uyumlu, yani bembeyaz ya da mosmor giyiniyor. Sevmem ben öyle...

    YanıtlaSil
  19. kokoş bir bayan ewet...bence değişik bır stili var.önemli olanda bu değilmi insan kendini nasıl iyi nasıl mutlu hıssedıyorsa neyi yakıştırıyosa onu gıymeli.o saç tokaları bir başkasında fundada durdugu gıbı guzel durmaz diye düşünüyorum.yakıştırıo kadın bu bir gercek.çok çirkin yorumlar yapan arkadaşlar olmuş yakıştıramadım.ayıpp.
    emel den sevgilerr...(tabii blog sahıbıne)

    YanıtlaSil
  20. Ben ilk baslarda cok abartili bulmustum bu kadini, fakat bir seyilde kendine yakistiriyor ve de uzerinde egreti durmuyor giydikleri. Bir de ben en cok seye hayter etmistim, i kokoslugun son noktasi budur sanirsam, kadin pet siseler icin payetli kumaslardan kiliflar hazirlamis, pet siseler, kola, su, fanta, bu gumus renkli disco topu grountusundeki kiliflardan servis ediyordu.. Vaaaaw demistim!

    YanıtlaSil
  21. ferulago; mutfaginin temizligine bende hayran oldum-nasil derli-toplu cali$iyor-bir de a$ci kukuletasina bayildim :)

    didem; satarsa bende alabilirim gibime geliyor :)

    guldem; ne garip degil mi? insan bakinca nefrette edemiyor ama hemen isinamiyorda-garip bir havasi var-ben sevdim o ayri :)

    seda; her zaman evine du$kun kadinlari cok sevmi$imdir-neden bilmiyorum ama evine-cocuguna-giyimine du$kun kadindan zarar gelmez diye du$unurum hep-hani surekli onlarla oyalaniyor ya cinlik yapmaya firsati olmaz diye :)

    missipipi; fotolari video'dan cektigim icin biraz tuhaf cikmis-makyaji da biraz abarti-aslinda ho$ kadin.

    mrs.baros; olabilir :)

    sinem; tesekkur ederim :) soylediklerinde haklisin-insan ili$kilerinde iyi bir kadin!

    malla; beyaz ev benim icinde hayal-iki killi kediyle imkansiz hatta :0 ama oyle bakmasi-ba$kalarinin beyazla ba$a cikabildigini gormesi guzel :)

    bilun; bayiliyorum canim senin tokalarina-yakinda ugrayacagim dukkanina :)

    elif; ayni fikirdeyim-evinin temizliginide kendisi yapiyormus-aferin ona! :)

    cinar; evet, sevimlide geliyor bana...

    benim hayatim; evet, biraz kendini begenmi$lik var ama ben cok konusan-icinde ki di$inda olan insanlari severim :)

    adsiz; O'nun esmer hali :)

    ozlem; benim bunyemde kaldirmaz o koko$lugu-bunyem makyajdan zehirlenebilir yani :) funda'nin ilginc bir karizmasi var-insan gozlerini alamiyor-surekli O'nu izlemek istiyor-o yuzden diyorum ya blog acsada rahatlasam :)

    nihan; uyum durumunu bende farkettim canim, fazla desen sevmiyor anla$ilan-zevk i$te :)

    emel; dedigin cok dogru, insanin stil sahibi olmasi cok onemli-funda'da oyle bir durum var-kendi sitilin oturtmu$-o $ekilde mutlu-onemli olanda bu...

    emelo; aaa nasil olmu$ta gormemi$im ben o kuma$ kiliflari -bu hatunun blog acmasi $art oldu artik :)

    YanıtlaSil
  22. Bende nedense çok beğendim bu kadını:)Şeytan tüyü mü var nedir:)Hele o ev bittimm.

    YanıtlaSil
  23. inanmıyorum hayatımın şarkısı yemekteyiz programında çalıyor. "sevmek zamanı"

    ühühühühühü!!!!!

    YanıtlaSil
  24. lerzana benzeten tek biz deilmşiz demekki eheh:)) bu arada bişey rica etcem sizden blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum severek de okuyorum :)
    mümkünse avrupa yakasında ki kıyafetleri de paylaşırmısın bloğunda bence cok tarz özellikle yaşım gereği yaprak bana hitap ediyor giyim tarzı çok hoş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  25. modaninprensesi; hatunun evine sanirim hepimiz bayildik :)

    seda;bu aksam izlerim internetten bende-zeynep'in evini de merak ediyorum cunku :)

    esra; elbette esra, senin icin ara$tirip yayinlamaya calisacagim.

    YanıtlaSil
  26. bencede kokosluk fazlası ıle var bayanda ama bıraz abarrtı o kendıne yakıstırıyor ayrı ama o kokoslugun ıcınde bıraz basıtlık yatıyor gıbıme geldı yanı abartıları azaltsa makyaj lnes vs gıbı daha asıl bır kokos olabılır
    ama oyun degl yapmacık degıl kendı sonucta evıde kar gıbı ekrandan lekeler gozukmuyor acıkca beyaz ev cok hosta ben acıkca cocukla basedemem ısterım tercıh edemem

    YanıtlaSil
  27. Selamlar..

    Üstünden zaman geçmiş başlıkları hortlatıyorum, evet, ama yeni keşfedebildim ben bu bloğu, çok üzgünüm :( Keşfettiğim gibi de daldım, daldım, daldım, çıkamıyorum yahu..

    Bu hanıma gelince, hakikaten ilk etapta -önyargılar sağolsun- görüntüsü ve abartısı ürkütüp yüz ekşitse de, zaman ilerledikçe doğallığı ve sevimliliği dha bir ön plana çıkıyor.

    Benim düşündüğüm evi asıl; herkes hoşlanmış da ben sevemedim. Sebebi de sanırım evini gördüğüm de üşümem.. Beyazı çok seviyorum ama üstünde pastel tonlar, çiçekler, küçük, bi'sürü desenler oldukça sanırım. Dümdüz beyaz ve aksesuarların da genelde metal renginden oluştuğu bir ev, salon, oda vs benim içimi üşütüyor. Boşluğa düşülmüş de uçuyorsun gibi... Sıcacık değil maalesef.

    Herkese bol keyifler...

    YanıtlaSil
  28. kendisi sözde güzellik merkezi isletiyormus. öyle olsa milletin süslü olusuna laf atip assalamazdi. merkezi islemiyordur... bu sadece koca parasi yiyen hobbi olarak sözde güzellik merkezi isleten biri. fakat kendi basenlerine care bulamamis özenti bir insan ...

    YanıtlaSil
  29. funda karallı nın facebok ta sayfası var. tokalarını ordanda satıyor haberınız olsun

    YanıtlaSil
  30. ve evi cokkkkk guzelllllllll :)

    YanıtlaSil