{Gwen Stefani'nin Mutlu Aile Tablosu}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Etrafimda mutlu insanlari ve gulen yuzleri gormeye bayilan birisi olarak bu park sefasi goruntusunu cok sevdim! 

Gwen Stefani ve ailesinin keyfi hic bozulmasin! 

photo:inf

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben cok sevıyorum bu kadını.. hersey yakısıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Salıncağın dizaynı çok ilginçmiş,aynı anda 2 çocuk sallanabiliyor.
    Sitenin adına da uygun oldu
    bu model:)))

    YanıtlaSil
  3. kendini güzelleştirmeyi bilen, şirin bir hatun..annelikte yakıştı...o bebiş ne tatlı yaa..yanaklara bak:))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok tatlı çıkmışlar. Aynen canım, bende bayılıyorum böyle mutlu gülüşlerin olduğu aile ortamlarına.

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler. bu kadar ünlü olup iki taraflı üstelik, bi de rockçılar marjinal sayılırlar :))
    bu kadar mı güzel aile olunur.
    maşallah tü tü ;)

    YanıtlaSil
  6. yass; bende severim kendisini-surekli gulumsuyor-en cokta o yonunu seviyorum.

    ebvata; :) evet epey uyumlu. salincakta cok sevimli-tam iki karde$ icin.

    maybe; yanaklar tam isirmalik:)

    loungetime; canim bende senin tatli kizinin gulu$une ayri bayiliyorum-ne$eniz-keyfiniz hic eksik olmasin.

    ozlem; ayni fikirdeyiz-gwen ve kevin aile icin yaratilmis gibiler :)

    YanıtlaSil