{ilginç google aramaları }

3/26/2009

Bugun her zamankinden farkli bir$ey yapmak istiyorum...

Umarim eglenirsiniz...

Kar$inizda bloguma google yoluyla gelenlerin yaptigi ilginc arama sonuclari...

Keyifli okumalar!


şahane güzel kiz fotoğraflari {bu aramanin sahibi oldukca yuksek beklentilere sahip anla$ilan, beyimize guzel kiz yetmiyor, $ahane guzel olmali}

tanyeli burun {ke$ke estetik yaptirmasaydi}

vücudu gösteren elbise görüntüleri {??}

en önemli olan şey güvenmen çok zordur {bilmez miyim? birde bana sor :)}

genc kiz fare ye donustumu ? {bu yavruda masalin sonunu merak etmi$- cok $irin :) merak etme sen, genc kiz fareye donusmedi-masalin sonunda sevdicegiyle mutlu-mesut ya$ayip gittiler:) }

ohhhh {yanli$ okumuyorsunuz - birisi 4 "h" harfinden olu$an ohhhh'u google'a yazip aratmi$-nasil yani!!??!!}

rihanna nın boyu {senden uzun i$te, oh canima degsin :P}

ugg tarzı bot alıcam {gecti guzelim ugg'larin modasi, gec kaldin}

amerikaya gitmemek için 101 neden { 3-5 neden yetmez mi? 101 cok fazla degil mi? Istersen anlatirim bir ara ama o kadarda berbat bir yer degil yani burasi...}

şömineli evleri izlemek istiyorum {canim...kiyamam ben sana..ici u$umu$ galiba}

CIFT ORGANIC KIZLARIN SEX VIDEOSU {cift organic'ten kasti sanirim IKIZ -hayal gucune bakar misiniz? :)}

ciplak kiz fotograflari { yanli$ adres-bippppppppp}

kıskançlığa çare {kelin merhemi olsa ba$ina surermi$-o meredin caresi filan yok canim-bu boyle biline :)}

victoria secret modellerinin bacak boyu {kendinle kar$ila$tirma yapacaksan eger bo$ver bence-moralin bozulmasin :)}

sevgiliyi görünce ilk ne hissedilir { Icin kipir kipir olur-heyecan yaparsin-elin ayagin buz kesilir :) }

en ilginç sex photo {insanimiz merakli-icinden geliyor!}

cok ufak bıkını {sizce bu aramanin sahibi erkek mi kadin mi? :) }

amsterdam sex saunasi { yuz saunasindan bahsettigim icin sauna arayan benim bloga du$uyor :) komedi ! Amsterdam'da az degilmi$ bu arada :)}

o kızı hiç sevmiyorum {sen sevmiyorsan bende sevmiyorum! ..pardon hangi kizi??}

amerikalıların aylık alışveriş listesi ve fiyatı {bu bilgiyi ogrenme konusunda ciddiysen google'da ingilizcesini aratman daha faydali olmaz mi?}

fırın icadı(makyaj farı ama) {diger aramalar gibi bu arama sonucunuda noktasina-parantezine dokunmadan ekliyorum. Firin yazmi$ sonrada parantez icinde makyaj fari ama diye eklemi$. Once ki yazdigini geri donup duzeltmek bu kadar mi zor? Tembelligin google'a yansimasi bu olsa gerek!}

parti hatunları foto {hatun lafini daha az kullanmaya ba$lasam iyi olacak-google'a hatun yazan solugu burada aliyor:)}

sporla ayda ne kadar kg verilir {spor yapip benim gibi homini-girtlak yemeye devam edersen gram veremezsin :)}

mary kate olsen ikizlerinin çıplak fotografları {henuz oyle bir sansasyonlari yok sanirim-olursa duyariz hep birlikte}

sex evet {hayir! bazen hayir demeyi bilmelisin!}

adriana lima bacak boy {bu bacak boyu aramalarinin arkasinda ki durtuyu merak etmeye ba$ladim-bacak boylarina neden bu kadar takintiliyiz?}

en son sex filmleri {sex and the city filminden fazlaca bahsetmenin zararlari...}

tayt görüntüleri {akliniz-fikriniz cinlikte-cok ayip !}

rihanna çirkin { kim demi$se yalan soylemi$-fistik gibi kiz-O'nuda begenmiyorsan artik ne diyeyim sana?}

clınıque ne işe yarar {oooo guzelim sen bu i$leri cok geriden takip ediyorsun}

victoria beckham son aldığı kıyafet {bu aramayi yapan abla da VB'la yari$ halinde anla$ilan. Yeti$emezsin guzelim sen o hatuna-VB her gun 15 tane kiyafet aliyordur}

sadece kalçam kilolu {hepimizin derdi orasi canim-armut vucutluyuz biz :) }

sex fılımınde hatalar {sadece film yetmiyor bir de hatalari izlemek istiyor! Gozun doysun demek istiyorum!}

avize aldım takamadım { ah canim...aldigin yere bir sorsan?}

dizideki kıyafetler ne oluyor {bak bu guzel bir soru! Bilmiyorum ama bilen varsa cevabini merakla bekliyorum! Belki toplu halde-uygun fiyata sati$larini filan yapiyorlardir..}

cok büyük popo olan kız {bu aramayi hic ustume alinmiyorum :)}

ne istediğine karar ver {tamam kizma-karar vermeme az kaldi! :)}

yamuk bacaklar için elbiseler {uzun elbiseler en guzeli canim, kisadan kacinmalisin.}

$imdilik bu kadar....devami sonraya kalsin...

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hahahahaaaa, cok guldum! Muthis bir liste!

    YanıtlaSil
  2. hahahaah :D Valla ekran karsisinda sesli olarak da guldum yani :) Cok alem bu millet :D

    Avize aldim takamadim da yar yandim yatamadim daa oooyyy :P

    YanıtlaSil
  3. philosophique; aslidna liste daha da uzun ama ben kisalttim :)

    anne ve bebisi; :) gercekten alemiz-her derdimizin $ifasini google'da arariz:)

    YanıtlaSil
  4. Katila katila guluyorum. Catladim. Hayran kitlen seni ve bizi guldurdu. Allah da onlari guldursun ne diyeyim. :)

    YanıtlaSil
  5. ay ne güldüm:)) çok yaşa banu:)

    YanıtlaSil
  6. :)))) Sabah sabah koptum:) Demek ki Türk halkı sex, bacak boyu, koca popo, çıplaklık takıntılı. Korktum Türk insanından dışarı çıkmayacağım bugün:)

    YanıtlaSil
  7. Sabah Sabah gülmekten çatladım :) Benim yaşadığım en komik google olayı benim yazılarımı geniş bir paragraf halinde kopyalayarak google da aratanlar:) ee tabi yine tek ben çıkıyorum. Ama böyle birşeyi niye yaparki bir insan... Sanırım boş vaktin çokluğundan.

    YanıtlaSil
  8. Bunlari okumak cok komikti gercekten. Bizim google searchlerimiz hic böyle komik olmuyor ama arada bir gercekten cok garip seyler cikiyor... :)

    Nesli

    YanıtlaSil
  9. Hahahahaa süperrrrr çok güldüm :))) Ayrıca senin yorumların da çok şeker! Nasıl bir milletiz yaa.. Google'ın dili olsa neler der kim bilir :)))

    YanıtlaSil
  10. çok komik aramalar yaa..bende çok apzürt aramalar yaparım da bunlar beni geçmiş..ahha..bir daha arama yaparsam kaybolayım emi..tırstım:))

    YanıtlaSil
  11. google abla ben kilo almak istiyorum, beni kimin bloguna yönlendiriceksin =P

    süpermiş cidden =)

    dizilerdeki kıyafetler ne oluyora ben cvp veriyim, kullanılıyor sonra kuru temizlemeye verilip mağazaya geri gönderiliyor. En azından canlı yayında kullanılan kıyafetlerde bu uygulanıyor, dizilerde de aynısı yapıldığını düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  12. çok güldüm, çok komik olmuş :)) bazıları efsane gerçekten :))

    bana gelen google arama sonuçlarından insanların google'a gerçekten soru sorduğunu fark ettim.. Herhalde google'dan cevap vermesini beklemiyorlar!! Yoksa bekliyorlar mı?? Örneğim şu tarz şeyler var; "xxx marka ürün güzel mi?" , "xxx asıl amacı ne?", "xxx var mı?" :S

    YanıtlaSil
  13. ne kadar cok guldum alem bu mıllet ya :)

    YanıtlaSil
  14. Sabah sabah beni guldurdun, sen de bol bol gul insallah :)))

    Beste

    YanıtlaSil
  15. hepinizin eglenmesine cok sevindim :) sarildim tek tek...

    YanıtlaSil
  16. aratılanlar değil de senın cevaplar gülmekten öldürdü beni :)

    olmaz ki canım, şirkette bu kadar yüksek sesle kahkaha atılmaz ki!

    YanıtlaSil
  17. Ahahahahaha gülmekten öldümm :)))) Çok eğlenceli bir post olmuş walla verdiğin cevaplara bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  18. çok güldüm /// ama 1şey sorcam

    ben de merak ettm şimdi // bunları nerden buldun ???

    YanıtlaSil
  19. aramalar komikte, asıl senin yorumlar süper :) güldüm akşam akşam

    YanıtlaSil
  20. ahahha çok güldüm şimdi o değil yine aynı cümlelerle aratmaya kalkarlarsa direk aynı cümle kalıbında kendilerini burada bulacaklar ama kesin anlamazlar aaa benimle aynı cümleyi aratanlarda varmış diye düşünürler:)

    YanıtlaSil
  21. tesekkur ederimmm :) optummm hepinizi...

    YanıtlaSil
  22. :))))
    alttan 3-5-6-7 ye bittim :))

    YanıtlaSil
  23. öldüm valla gülmekten, süper hepsi :)

    YanıtlaSil
  24. bunu nasıl öğreniyorsunuz? yani, hangi aramayı yapıp da blogunuza gelenleri?

    YanıtlaSil