{Ilkbahar Yaz 2009 Vivienne Westwood ayakkabi modelleri}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Vivienne Westwood Lady Dragon ayakkabilara karde$ getirmi$. Pek sevimliler!

photo:stylefrizz.com

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. nasıl bi şirinlik var bu ayakkabılarda böyle banucum yaa... şeker, bi lokmalık. lady dragonlara da hastaydım zaten bi de bunlar mı çıkmış.. of :)

    YanıtlaSil
  2. Bu pvc akkabılar pek moda oldu iyiden iyiye. Her ne kadar ele aldığımda yoğun plastik kokusu beni rahatsız edip içimi rahat ettirmese. Göze oldukça hitap ediyor. seçtiğin bu modellerde çok güzelmiş hani salincakta iki kişi:)

    YanıtlaSil
  3. ben pek sevmedim anca manken olacaksın belki ;)

    YanıtlaSil
  4. ben ne bunları, ne de 4-5 ay önce çıkan diğer jelly modeldeki melissa-vivienne westwood ayakkabılarını beğenemedim. sanırım jelly ayakkabı ve sandaletlerle aram yok.

    YanıtlaSil
  5. denemeci paşa31 Mart 2009 15:31

    Renkler süper! Her birinden istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. hafta sonu kardeşimle tunalıda gezerken bunlara benzer babetler gördük...ama süet...iki kardeş şaşkınlıkla birbirimize bakıp"yazın süet mii?"dedik..süet olması dışında modeller harikaydı..bunlardan..:))

    YanıtlaSil
  7. zivizivi; evet canim, bizi mest etmek icin bir de bunlar cikmi$ :)

    gnhnm; benim burnum cok iyi koku almadigi icin pek sorun olmuyor :)

    merve; yok canim, manken olmakla alakasi yok-bizim gibi normal insanlar icin yapmis bunlari Vivienne teyzem :)

    seda; olabilir--ben bir tane jelly edindim gecen yaz-kullanimi fena degil aslinda.

    denemeci pa$a; hepsi senin olsun;)

    maybe; suet olmasi ilginc olmu$ tabi :)

    _irm_; evetttt :)

    YanıtlaSil
  8. melissa'lar plastiğin aksine inanılmaz bir şeker kokusuna sahip. Dolabınız şeker gibi kokuyor, o derece yani:) Ben Harajuku modelini seviyorum..

    YanıtlaSil
  9. biraz geç olacak ama bu babetlerin fiyatları hakkında bi fikriniz var mı?

    YanıtlaSil