{Jennifer Lopez'in Büzgülü Penye Etegi}

3/29/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Acikcasi etegin kucuk boy fotograflarini gordugumde JLo mini bir $alvar giymi$ zannettim. Fotograflari buyutunce anladim ki benim $alvar zannettigim $ey aslinda penye-buzgulu bir etekmi$. Malumunuz penye kuma$ etek olarak giyildiginde surekli bacak arasina kacma ya da bacaklara yapi$ma egilimi gosteren ilginc bir kuma$ turu. Cok havadar-cok rahat ama ba$a cikmasida bir o kadar zor...Sana kolay gelsin JLo!

photo: justjared

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çizmesinin etiketini çıkartsaymış keşke !!!Alttan beyaz beyaz parlamış :)

    YanıtlaSil
  2. alisveris cini; bende oyle zannettim ilk once:)

    ara$tiran; cok dikkatlisin:) gozunden kacmamis.

    YanıtlaSil
  3. Etek hoş ama dediğin gibi kullanım zorlukları var:) Bir de basenlere vurgu yapıyor sanki:)))

    YanıtlaSil
  4. Benim de gözüme ilk etiket çarptı, Jlo bile unutuyorsa bunu artık :)

    YanıtlaSil
  5. BANU BİLGİÇ30 Mart 2009 14:57

    EN NEFRET ETTİĞİM ŞEYLERDEN BİRİ AYAKKABI ALTINDA UNUTULAN ETİKETLERDİR.O YÜZDEN BENİMDE ETEKTEN ÇOK İLK O DİKKATİMİ ÇEKTİ.ÇOK KÖTÜ DURUYO.

    YanıtlaSil
  6. sevgili cenifır,

    olmamış bebeem :) geniş kalçalar iice tepsi gibi olmuş...

    YanıtlaSil
  7. kadın dedıgın bu ıste ya dısı bı varlık
    ayakkabısının etıketınıde cıkarsaydı ıyı ederdı

    YanıtlaSil
  8. gonca; evet o basenler, ah o basenler:)

    moda cadisi; :) cizmeler guzel ama!

    banu; kotu bir goruntu, haklisin

    hesionka; super tasvir :)

    irem; hem di$i hem de etli-butlu:)

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    ben gerçekten beğendim. fakat ayakkabsının altında etiket hiç iyi olmamış..

    YanıtlaSil
  10. kalçasız, erkeksi vücutlu kadınların giymesi gereken br şeyi nasıl da bölye dolgun kalçalı bir kadın giyer!!! omg!!!

    YanıtlaSil