{Jergens Yuz Icin Bronzlaştırıcı Krem}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Yuz icin kullanilan bronzlastirici kremler konusunda tavsiye istendi. Benim kullandiklarim bunlar. Medium olanini bronzlasmaya basladigim gunlerde, medium/tan olanini da iyice karardiktan sonra suruyorum. Eger peynir gibi bembeyaz bir cilde sahipseniz bu kremleri asla tavsiye etmiyorum. Bu urunle ilgili sorulariniz varsa yorum kismina yazabilirsiniz.

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok denemedim otobronzan, diorum dışında. ama ne zaman otobronzan sürsem gözeneklerim kpandığı için cildim bozuluyor! siyah nokta ve hatta sivilce de cabası.. normalde sivilcesizimdir bir de..

    bu ürünler karma cilde tavsiyen midir? ve tr de bulunabilitesi var mı? fiyatı ne? kokusu kına gibi mi?

    YanıtlaSil
  2. Cevap vermissin ama, peynir gibi (veya hortlak diyelim) bir cilde sahipsek yamali mi duruyor? Galiba ben light olanini aldim ama yine de cekiniyorum kullanmaya baslamaktan.

    Sevgiler,

    Beste

    YanıtlaSil
  3. seda; bu urunlerin en sevdigim yani kokusunun kotu olmamasi-hafif bir parfumu var-zaten nemlendiricili de oldugu icin karma ciltlerde kullanilabilir ki zaten benim cildimde karma-yalniz bu urunu her gun kullanmiyorum-2-3 gunde bir suruyorum-boylece daha dogal gorunuyor.Bu urun Turkiye'de satilmiyor ama internette-Ebay'de bulabilirsin.

    beste; cildin cok beyazsa light olani bile agir gelebilir-ilk once birazcik bronzla$mayi denesen sanirim daha iyi bir gorunum elde edersin.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederm canım, yurtdışına çıktığımda alıym bari, bi şans vermek gerek di mi:)

    YanıtlaSil