{Kedi Kadin Kate Moss}

3/26/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Tamda kedilerden bahsetmi$ken Kate Moss'un bu yeni cekilmi$ fotografi ve leopar desenli paltosu uzerine gevezelik yapmadan gecmek istemiyorum. 

Hatun bu haliyle New York sokaklarinda kurk benzeri paltolarinin icinde sahte Rolex saatler satan tiplere benzemi$. Ucuz-ucuz ve de ucuz bir goruntu! Halbuki leopar desenini nasilda severdim...

photo: inf

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Makyajında bir gariplik var. Bence ucuz görüntüyü veren o olmuş. Elbisesinin göğüs kısmı da kötü durmuş.

    YanıtlaSil
  2. evet cin bence de. bir de, kate hep cool, dökümlü istler giyerdi, dekoltesiz. seksapelitesi, sütyensiz göğüsleri olurdu.

    ama şimdi kilo aldı ve göğüsleri büyüdü ya napsın o da açmak istio ablası:) e hem leopar, hem göğüs dekoltesi, hem dağınık görünüm, özensiz ve dağılmış makyaj, bir de elbisenin dokusu....

    biraz "az kate moss" olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Malesef ki gercek kurke benziyor :((

    YanıtlaSil
  4. Kürke hayır diyen biri olarak bu paltosunu beğenirim Kate'in, bana kalırsa sıradan insanlara benzer bir kombinasyon olduğu için sana öyle gelmiş olabilir,biraz elbise seçiminden kaynaklı. Ayakkabılara laf yok!!! :)

    YanıtlaSil
  5. leopar desen alarmı !!! mantosu çok güsseeelll KELEBEK

    YanıtlaSil
  6. ali$veri$ cini; kate moss'un makyaji bu aralar nedense hep kotu gorunuyor :)

    seda; :) demek acmak-gostermek istiyor :) olabilir-neden olmasin :)

    merail; ben hala gercek ve sahte kurk arasinda farki bilmiyorum ama gercek kurkse eger cok uzulurum-cok hemde...

    moda cadisi; ayakkabilar super-kesinlikle laf yok! :)

    kelebek: evet canim, leopar deseni geri geliyor-ya$asin :)

    YanıtlaSil
  7. bu ayakkabilara sinir oluyorum walla ne derseniz deyin..ben baküdeyim,bu süslü azeriler karda kışta bu ayakkabılardan ve türevlerinden giyiyorlar,beni sinir ediyorlar:))

    YanıtlaSil
  8. elif; nasil yuruyebiliyorlar bende hayret ediyorum-marifet i$i gercekten :)

    YanıtlaSil