{Kim Kardashian'in Ferrari marka arabasi}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Boyle oyuncaklar hep erkeklerin mi olmali?
Birazda kadinlar oynasin-onlar sefasini sursun !
I$te bu sebepten bu fotografi gorunce pek bir mesud oldum!

photo:inf

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kadınsal egomuzu tatmin edelim ;D

    YanıtlaSil
  2. Şu kadının neresini beğeniyorlar anlamış değilim. Çok kart gösteriyor.

    YanıtlaSil
  3. Vay anasını !

    Bazıları şanslı mı doğuyor ne?!

    YanıtlaSil
  4. vay vay vayyy banucum..arabalara hayran,modifiye delisi,(çok severim ve bilirimde)F1 leri kaçırmayan biri olarak tam benlik bir haber..F430 kırmızı,reventon gri olsun:))ben senden daha mesut oldum...:))

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum bu kadına. En çokta bembeyaz land rover'ına. Hatta kendi özel tasarımı olan özel jantlarına :))
    Ama ferraride çoook yakışmış.

    YanıtlaSil
  6. off. güzelmiş. ben porsheyi tercih ederim gerçi ;)

    YanıtlaSil
  7. gnhnm; aynen oyle :)

    serap; ben kadini degilde arabalarini daha cok begeniyorum :)

    noni; sanirim oyle canim...birazda popolu dogmak gerekiyor sanirim{me$hur olmak icin:)}

    maybe; sen neymi$sin diyorum :) bu oyuncaklari bende seviyorum, kendi arabamlada yakindan ilgilenirim ama senin kadar bilgili degilimdir :)

    nuray; evettt, bir de bentley marka arabasi vardi-onuda sevmi$tim ben:)

    ozlem; yukseklerdeyiz yani ;)

    YanıtlaSil
  8. Offff biz popomuzu rejimlerle küçültmeye çalışalım. Kadın devasa poposuyla verdiği iki poz sayesinde parayı götürdü. Şimdi geziyo ferrarilerde... Ama çok hoş görünüyor. Kadınlara daha çok yakışıyor sanırım bu arabalar

    YanıtlaSil
  9. esther; demek ki olay popoyu, ay pardon akli kullanmakta :)

    YanıtlaSil