{Nicole Richie'nin Giyim Tarzi}

3/27/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Nicole Richie'nin rahat ve ozgur giyim tarzini son zamanlarda cok begenmeye ba$ladim. Cici kiz gibi gorunmek icin kendini yormak yerine fizigine uygun kiyafetler secmeye ve rahatligina onem veriyor. Malum o bir anne ve $u anda ikinci bebegine hamile. Bu yuzden rahat ve pratik kiyafet secimlerinin arkasinda ki nedeni anlamak cokta  zor degil. 

Image Hosted by ImageShack.us

Nicole'un en dikkat cekici aksesuari elbette ekstra buyuk gunes gozlukleri. Bu gozlukleri oylesine me$hur etti ki internette bu tarz modeller Nicole Richie gune$ gozlukleri diye pazarlanmaya ba$ladi. Gozlukler di$inda dikkat ceken aksesuari ise fularlari.

Image Hosted by ImageShack.us

Uzun ya da kisa farketmez-Nicole elbise giymeyi seviyor. Bir de siyah parmak arasi terlikleri var ki bir turlu eskimek bilmedi. Halbuki o terlikler o kadar da rahat degil-sadece havadar-hepsi bu.

Image Hosted by ImageShack.us
Nicole'un saclarini da genel olarak begeniyorum diyebilirim. Ya yanlardan orerek topuz yapiyor ya da acik kullaniyor. Her iki modelide kendisine yaki$tiriyor.

Nicole Richie'nin giyim tarzi hakkinda sizin du$unceleriniz neler merak ediyorum...

photos: justjared, fadedyouth

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Giyim tarzı hoşmuş. En azından uygulanabilirliği var.Çok güzel biri gibi değil ama bütünüyle bakınca hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Cok cok begeniyorum bu kizi. Simple Life'taki halinden eser kalmadi. Ama o zamanda gozlerindeki bakisi cok begenmistim. Gozleri zaten cok guzel.

    YanıtlaSil
  3. Bence de güzel bir tarzı var Nicole'un. Elbiseleri cok sevimli, ben de cok seviyorum elbise giymeyi :) Saçı örgülü topuz yaptığında super olmus.

    YanıtlaSil
  4. Bu stili bebeği doğduktan sonra ortaya çıktı. Öncesinde pek beğenmiyordum, daha çok Paris Hilton'dan etkileniyor gibiydi kıyafetlerinde. Şimdi gerek örgülü topuzu olsun gerek kıyafetleri olsun gözüme çok güzel görünüyor. Bir de Harlow faktorü var ki, annesini dünyanın en güzel kadını gibi gösteriyor:)

    YanıtlaSil
  5. Bence çok hoş görünüyor. Tüm kıyafetleri yakışmış ve çok rahat görünüyor. Ayrıca saç rengi ve dalgası hoşuma gidiyor. Yalnız parmak arası terlik konusunda haklısın Banu. Özellikle çok sıcaksa hava ve uzun bir yürüyüş ise işkence oluyor. Yara yapıyor bende. Sen de dikkat etmişsindir mutlaka, burada herkes de parmak arası terlik var yaz-kış. Kışın kalın mont altında parmak arası terlik! Nasıl bir sevgiyse :)

    YanıtlaSil
  6. ben rahatlığını seviyorum ve giydikleride bence çok yakışıyor.
    zayıflaması da çok iyi oldu.
    kilolar bi insanı nasıl çirkin gösterir, incecik olunca nasıl her giydiğin yakışır ı gözüme gözüme sokan biricik insan ;P

    YanıtlaSil
  7. Bu kiz Rachel Zoe ile degisti ondan once kisa sort giymekten baska bisi bilmiyodu. Yinede Charlize Threon gibi temiz ve klas goruntusu yok(bu benim dusuncem)

    YanıtlaSil
  8. malla; evet, nicole cok guzel bir kadin degil ama tuhaf bir sevimliligi var ve bu sevimlilik kiyafetlerine de yansiyor.

    nihan; bende nedense bu kizin o hafif balik etli halini cok seviyordum-yanaklari cok guzeldi..

    alisveris cini; elbise giymeyi neden bu kadar erteledigimi bilmiyorum ama 25'imden sonra elbiseleri bende sevmeye ba$ladim :)

    beetlejuice; nicole'un hayati zaten paris'ten once ve sonra diye ikiye ayriliyor-o catlak hatundan kurtuldu, hayati duzene girdi-harlow ise bir tane-$irinlik muskasi gibi :)

    nazo; ah sorma canim, o parmak arasi terliklerden bir koleksiyon yaptim kendime ama gel gor ki hic rahat degiller, parmagin arasi yara oluyor hep :) dedigin cok dogru-parmak arasi terlik burada ki gencligin 1 numarasi-yaz/ki$ demeden giyerler :)

    ozlem; haklisin-incecik olunca her giydigini yaki$tirmaya ba$ladi-tabi minyon olmasinin etkiside buyuk. Minyon hatunlar ne giyse iki dirhem-bir cekirdek oluyor.

    zeynep; biraz fazla sala$ oldugu dogru-estetikten cok rahatligi on planda tutan kiyafetler seciyor. Ve bence charlize theron gibi klas goruntu kimse de olamaz :)

    YanıtlaSil
  9. beyaz elbise,kort şot,gri hırka şapkalı olan kombinleri pek güzel...bebişide ne şirinmiş yahu..bayılıyorum çocuklara:))

    YanıtlaSil
  10. Gizem de Brx.30 Mart 2009 10:58

    Ayaklari da pek mini miniymis

    YanıtlaSil
  11. Bence çok hoş! Rahat ama şık. Sevdim ben:)İyi haftalar Banucum:)

    YanıtlaSil