{Puantiyeli Bluz ve Cameron Diaz}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Bu kadar buyuk bir agiza sahip olup ayni zamanda bu kadar sevimli gorunmeyi ba$arabildigi icin Cameron Diaz takdiri hak ediyor! Mesela Julia Roberts'ta koca agizlidir ama sevimli degildir! 

Cameron Diaz kirmizi halida ki yanli$ elbise secimleri yuzunden hep ele$tirilir. Ama gel gor ki ayni kadin bir kot pantalonla harikalar yaratir! Puantiyeli bluzun guzelliginde sizinde aklinizin kalacagina bahse girerim! 

photos: justjared

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben ayakkabıyıda çok sevdim, eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  2. Sahiden aklımda kaldı, puantiye sevmem ama bu kıyafeti, ayakkabıları bütünüyle çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Belki bu şekilde Hollywood' un ağır ablaları giyinse yakıştılmaz. Ama Cameron Diaz bu anlamda benim gözümde hep farklı. Birşekilde ilk zamanlar çok eleştirilse de kendi tarzını kabul ettirdi. Sanki öylece toplanıp çıkılmış saçlarla kırmızı halıda boy göstermesi bende bu kadına bu bile yakışıyor düşüncesine neden oldu. Hatta şunu da ekliyorum çok güzel bir vücudu var ama çok güzel biri dğeil. Sadece çok içten ve çok sempatik görünüşlü ve bunu bir şekilde diğer insanların dikkatini çekme adına pozitif anlamda kullanıyor. Ee marifette bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  4. Kim ne derse desin, ben bu kadını seviyorum..
    Bluz güzel de ben ayakkabıları da çok beğendim.. Böyle bir ayakkabıyı giyip, yürümem mümkün değil ama sevdim :p

    YanıtlaSil
  5. aaa cok begendim ben bunu yaaa... lacivert ve kirmizi uyumuna karsi cok buyuk zaafim var benim.

    YanıtlaSil
  6. Gercekten kot cok yakisiyor. Kiloda vermis sanki onceden biraz daha kasli gibiydi.

    YanıtlaSil
  7. süper şeker bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı gerçekten.ç Renklerine bayıldım. Cameron Diaz'a da oldukça yakışmış :)

    YanıtlaSil
  9. jean ve alakkabılar yıkılıyor. ayakkabılar çok aşina olduğumuz bir model ancak o topuk ne güzel bi hava katmış. çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  10. Bluz harika, kot da öyle bacaklar çırpı gibi çok kıskandımmm!

    Ama ben bazı giyimlerde anlayamıyorum mesela bu kıyafette beyaz kemer ne alaka diyorum? neye göre takmış? bu konuda yardım rica ediyorum canım :)

    YanıtlaSil
  11. kot pantolona takıldım ben de bu kesim benim favorim. bacaklarını harika göstermiş hoş bu kadının her hali harika özellikle Holiday filminde muhteşemdi...doğal kadın... KELEBEK

    YanıtlaSil
  12. çok beğenirim...çok sevimli ve zarif bir hatun..ben ayakkabılarına bayıldım...şu topuğun şıklığına bak:))

    YanıtlaSil
  13. z fashion; ayakkabida detayi bende begendim-markasini aradim ama bulamadim.

    malla; cok ho$ bir kombin olmu$ gercekten-insanin aklinin kalmamasi zor :)

    gnhnm; kesinlikle sana katiliyorum. Guzel bir gulumsemesi var ve sempatik-yoksa guzel degil.

    nazo; ah o ayakkabilarla bende duzgun yuruyemem :) Bihter'i ele$tiriyorum yuruyemiyor diye ama benimde farkim yok:)

    pink; hepimiz bayildik :)

    ayse; o uyumu bende severim-asil gorunuyor.

    zeynep bana da kilo vermis gibi geldi.

    merve; bizde bizde :)

    ali$veri$ cini; guzel bir gulumsemeye yaki$mayacak $ey yoktur :)

    adsiz; markasini cok merak ediyorum o ayakkabilarin-degisik bir hava vermi$.

    noni; beyaz kemer aslinda siritmasi gerekirken tam aksine cok ho$ durmu$-sanirim o kemeri ayakkabilarinda ki beyaz cizgiler icin takmi$-bence iyide yapmi$ cunku kirmizi ya da lacivert kemer kiyafeti cok bogardi.

    kelebek; o filmi bende sevmi$tim-yuz mimikleri filan cok tatliydi.

    maybe; hepimiz o topukta takili kaldik anla$ilan :)

    YanıtlaSil
  14. Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

    YanıtlaSil