{Revlon Skin Matching Fondöten ve Primer}

3/30/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Revlon'un Skin Matching fondoten reklamlarini izleye izleye hipnoz oldum. 
Televizyonda bu kadar cok reklami donen tek fondoten markasi bu sanirim!

Beyaz fondoten nasil olurmu$-sonra nasil renk degi$tirip cildin rengine uyum saglarmi$ merakima engel olamadim. Wal-mart'ta bu fondoteni alana primer bedava kampanyasi da olunca beni kim durdurabilirdi ki?

Yorumlarima ilk once Smoothing Primer'dan ba$liyorum. Primer Turkce'ye makyaj oncesi yuze surulen baz olarak cevrilebilir. Primer'in kullanilma nedeni pudra ya da fondoten faslindan once cildi puruzsuzle$tirmek ve yagli yapida ki cildi matla$tirarak yuzu makyaja hazirlamak aslinda. Primer ayrica pudra+fondoteninde kaliciligini arttiriyor. 

Revlon'un primer'i guzel kokulu-cilde kadifemsi bir yumu$aklik veren bir urun. Uygun fiyatli primer arayanlara onerebilirim. 

Skin matching fondoten ise beyaz  renkli+ icinde kahverengi partikulleri olan bir krem gorunumunde. Bir aralar tipki buna benzeyen bir selulit kremi kullanmi$tim-icinde boyle tanecikler vardi-tipki ona benziyor. Surdugunuzde ise o tanecikler dagilarak cildinize uyum saglayan bir renk aliyor. 

Ben medium rengini kullandim. Sizler icinde kolumun ic tarafina surerek goruntuledim. 1 numarali fotografta primer ve fondoten ikilisini gorebilirsiniz. 2. fotografta renk degi$imi var. 3. fotografta ortaya cikan sonuc. 

Burada daha once defalarca bahsettigim gibi fondoten kullanmayi sevmiyorum. Fircayla surdugum pudra ve allik bana yetiyor. Ama gece makyaji icin tercihimi bu fondotenden yana kullanabilirim! Yapay durmuyor ve kapaticiligi cok iyi. Fondoten kullanmayi sevenlere duyurulur :)

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu cok ilgincmis gercekten, daha önce böyle bi fondöten oldugunu bilmiyordum. eger bizde de satilirsa kesinlikle denerim! paylastigin icin tesekkür ederim!

    Nesli

    YanıtlaSil
  2. rica ederim Nesli, eger bulabilirsen sevecegini du$unuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Banu'cum,

    Kesinlikle yarin Walmart'tayim:)
    Ben koyu kumral, nerdeyse esmer diyebielcegim bir hatunum. Acaba ben kac numara kullanmaliyim?
    Sevgiylen kal canim

    YanıtlaSil
  4. fevkalade; eger cildin koyuysa medium ya da medium-deep rengi {fotograftakinin bir ton koyusu} sana iyi gidecektir diye du$unuyorum. Zaten fondoten cilt rengine uyum sagladigi icin 1-2 ton fazla farketmiyor cunku dogal duruyor. umarim cok memnun kalirsin-$imdiden iyi ali$veri$ler :)

    YanıtlaSil
  5. Banu'cum, cok guzel urunler almissin, bu fondoteni ben de cok merak ediyorum, birkac blogda okumustum, renginin uymasi falan ilginc seyler bunlar :)

    Ben primeri merak ettim, birkac kullanimdan sonra acaba sivilcelere/patlamalara/kizarikliklara sebep olacak mi? olmayacak mi? :)

    Smashbox'un su meshur Photofinish primerini denedim, dort-bes kullanimdan sonra yuzum break-out'lardan gecilmez oldu! :)

    YanıtlaSil
  6. Banucum, fondöten kullanmadığımdan ürün hakkında bir yorumum yok, sadece tenine maşallah diyip gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Yanlız 3. resim çok iyi duruyor çok beğendim. Bende fondoten hiç kullanmıyorum, pudra ve biraz allık bana yetiyor. Ama dediğin gibi gece için gerekli.. TRde varmıdır acaba?

    YanıtlaSil
  8. Ben de uzun zamandır merak ediyordum bu ürünü.. Primer olarak macin ürünü var ben de çok güzel, yumuşacık yapıyor, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Bende fondötenden hiç hoşlanmam. Pudralı bir kapatıcı daima işimi görür. Pudrayı 1 yılda zor bitiririm. Revlon'un bu ürününü merak ettim. Özel durumlar için bulursam eğer deneyeyim.

    YanıtlaSil
  10. PRENSES
    bende fondoten sevmem..maybelinenin mineral pudrasini kullaniyorum...purdanin altina primer kullanmanin daha iyi sonuc verdigini duydum...sen ne dersin bu konuda

    YanıtlaSil
  11. Fondöten sevmiyorum klubunu bozmak istemezdim ama ben fondöten almayı da sürmeyi de seviyorum;)Aksine pudra kullanamıyorum beni çok yaşlı gösteriyor:S

    Tanıtım için teşekkürler, anca ebayde bulabiliriz bunu sanırım :S

    YanıtlaSil
  12. irazca; primer'i iki kez denedim, bakalim uzunca bir sure bir kullanimdan sonra neler olacak-yazarim sana :)

    beetlejuice; canim tesekkur ederim:) yalniz fondoteni kolumun icine surdum, yani yuzum degil orasi.

    z fashion; sanirim yok canim.

    eda; mac'in primer'i guzelmis-bende cok methini duydum.

    flame; sende benim gibisin anla$ilan:) internette bulabilirsin bu urunleri.

    prenses; bence de primer pudradan once mutlaka surulmeli-hem kaliciligini arttiriyor hem de cildi daha puruzsuz gosteriyor.

    justmakeup; rica ederim, sanirim ebay'de vardir bu urun. elbette herkesin cilt yapisi-sevdikleri farkli-eskiden bende fondoten severdim :)

    YanıtlaSil
  13. PRENSES
    sen hangi primeri tavsiye edersin ben de almak istiyorum primer ama daha once hic kullanmadigim icin hangisini alcam bilemedim...

    YanıtlaSil
  14. canım ya mükemmelmiş çok beğendim budur yani ama ben internetten alışveriş yapmıyorum ankarada bulabileceğim bi yer varsa yyorum yazanlar bu ikliye benzer bişiler biliyorlarsa sevinnirim bide fiyatını sorabilirmiyim bide sarı saç tonlarıyla ilgili konular rica ediyorum seni hergün tkip ediyorum

    YanıtlaSil
  15. prenses; bende primer konusunda uzman sayilmam-revlon'un primer'i ba$langic icin iyi olabilir.

    eso ; takibin icin te$ekkur ederim. Istedigin konuda yazmaya calisacagim :)

    YanıtlaSil