{Rihanna'nın Yeni Dövmeleri}

3/26/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Tabanca mi? Yaki$tiramadim! Du$unceleriniz?

Image Hosted by ImageShack.us


photos: tfs

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. chris brown'a yöneltilmiş tabancalar :) ben de beğenmedim pek...

    YanıtlaSil
  2. konumları itibariyle de çok salak duruyor, o ne yaa.. geçicidir heralde. bi de rihanna artık webcame mi poz veriyor?

    YanıtlaSil
  3. Rihanna Rihanna!Bak hele buraya, öyle orana burana tabanca dövmesi yaptırarak güçlü kadın imajı veremezsin. Sen dayak yediğin adama dön, sonra da tabancayla bezen. Güçlü kadın dövmeyle olunmuyor.

    YanıtlaSil
  4. Bu kiz dayak yedikten sonra herhal dengesi bozulmus. igrenc dovemeler..

    YanıtlaSil
  5. Sanırım hatun sevgilisinden etkilendi silah konusunda.. Aklı başında bir hatun zannederdim bunu da kaybettik!

    YanıtlaSil
  6. gecici degilmi$ bu dovmeler...sanirim bu dovmeleri bir tek rihanna begenmis :)

    YanıtlaSil
  7. denemeci paşa27 Mart 2009 10:37

    Rihanna olduğuna emin misin? Ne bunlar böyle cep telefonuyla webcamle çekilmiş gibi... Rihanna arkadaşına msnden göstermiş dövmeleri, arkadaşı da internetlere yaymış bunu sanki :p

    YanıtlaSil
  8. çok saçma, bi de kalıcı ha dövmeler :o
    kafasına çok darbe almış sanırım...

    YanıtlaSil
  9. iğrenç..bu kadar genç ve güzel insanda bu kadar fazla dövme sevmiyorum ben.şimdiye kadarki yaptırdıkları bence iyiydi hoştuda bu sonuncular tek kelimeğle iğrenç!Nefret ettim..

    YanıtlaSil
  10. Chris'e gözdağı vermek içindir belki

    YanıtlaSil
  11. Sabah gazetesinde "Bu silahlar seni korumaz Rihanna" diye başlık atmışlardı :)

    YanıtlaSil
  12. berbat ötesi ... takıları da dövmeside çok kötü.

    YanıtlaSil