{Saç Bantları Ornekleri}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Lauren Conrad, Drew Barrymore, Victoria Beckham, Paris Hilton

Son donemde rengarenk-suslu puslu sac bantlari hic olmadigi kadar moda olmaya ba$ladi. Seversiniz-sevmezsiniz o ayri konu. Gercek olan bir$ey var ki o da bu bantlarin kiyafetlere tamamlayici bir hava -bir butunluk veriyor olmasi. Sizlere birazda olsa fikir vermesi icin gunluk kiyafetlerle ve $ik davet kiyafetleriyle kullanilan bazi sac bantlari ornekleri hazirladim. Konu mankenlerimiz ise her zaman ki gibi unlu bayanlar... Enjoy!

Image Hosted by ImageShack.us
Jessica Alba, Katie Holmes, Cameron Diaz, Michelle Trachtenberg

Image Hosted by ImageShack.us
Jessica Simpson, Eva Longoria, Milla Jojovich, Nicole Richie

Image Hosted by ImageShack.us
Zooey Deschannel, Miley Cyrus, Jennifer Hudson, AnnaLynne McCord



You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu saç bantları sanırım takan herkese yakışıyo :)

    YanıtlaSil
  2. 'bad hair day' gününde kurtarıcı:)

    YanıtlaSil
  3. sac bandlarini yazin cok kullaniyorum. Bu fotolardakinlerde gercekten cok güzel. Benim vazgecemedigim aksesuarlardan birtanesidir sac bandi.

    YanıtlaSil
  4. victoria beckham'ın saç bandına bayıldım. istanbulda bulsam hemen alırım...

    YanıtlaSil
  5. eva lonroianın hali tavrı teni bantı ne kadar güzel....allah nazardan saklasın:)

    YanıtlaSil
  6. Katie'ye olmamis mi yoksa ben mi onyargiliyim...

    YanıtlaSil
  7. inanılmaz güzeller sabah sabah bakıp içim açıldı bitiyorum saç bantlarına ve onların taktıklarının hepsini istiyorum :)
    SEMA

    YanıtlaSil
  8. çok şık ve çok cici

    YanıtlaSil
  9. saça emanet gibi oturtulanlar dışında hepsi güzel, bantları çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  10. Saç bantları ebnimde favorim oldu :) epsi hoş ama Katie holm es yağlı ve özensiz saçlarına taktığı tuhaf taç ile yine kötü..

    YanıtlaSil
  11. evet v.ninki çok hoş bn d bayıldımmm!!!!

    YanıtlaSil
  12. dido; birazda yaki$tirmayi bilmek gerek sanirim...

    seda; kesinlikle!

    defne'nin annesi; yaz aylarinda ve ozellikle plajda rahat sac bantlari kullanmayi bende seviyorum.

    esra; aslinda yapilabilir o sac banti..belki vardir benzerleri..

    gunduz; pek citi-piti gorunuyor :)

    nihan; zaten katie ne yapsa yaki$miyor-saclari da cepi$ gibi duruyor :)

    sema; hepsi, hatta daha guzelleri senin olsun canim.

    fatma; evet...

    yeliz; bantlari bende seviyorum ama bir de kaymasalar sacimdan daha cok sevecegim :)

    flame; saclari cok bicimsiz gorunuyor-bir bayana hic yaki$miyor o daginiklik.

    seda; hepimizin gozu onda kaldi anla$ilan :)

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim banucum benim olsun valla yarısını sana gönderirim (bana yakışmayanları tabii:)))
    sema

    YanıtlaSil