{Sarah Jessica Parker ve Hugh Grant ayni filmde}

3/25/2009

Picture 1

Filmin adi DID YOU HEAR ABOUT THE MORGANS? Konusu da New York'ta bir cinayete tanik olan ikilinin tanik koruma programi kapsaminda Wyoming'te kucuk bir kasabaya yerle$tirilmesi ve orada geli$en komik olaylar. 

Merakla bekliyorum!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hugh Grant, bayılırım.

    YanıtlaSil
  2. sjp biraz kilo alsa artık ya :/
    korkutucu gözüküyor :o

    YanıtlaSil
  3. konu da filmin adı da çok güzel ama ikisi de çok yaşlı görünüyorlarrr

    YanıtlaSil
  4. nihan; romantik filmlerin aranilan oyuncusu :)

    ozlem; ozellikle elleri cok kiri$ik-kilo alamaz bu hatun-takintiliymis spor konusunda..

    shamamciyan; sjp 43, hugh grant'te 48 ya$inda..ya$ ilerlemi$ :)

    YanıtlaSil
  5. aaaaa merakla bekliyoruuum :D heycanlandım

    YanıtlaSil
  6. bu adamı pek severim"dört nikah bir cenaze"filmini kaç defa izlediğimi hatırlamıyorum..göl evi,ingiliz hasta,titanic..ağlama arşivimde:))

    YanıtlaSil
  7. Allahhh bu ikili tam benlik. Zaten SJP hayranıyım, Hugh Grant'ta biraz olgunlaşınca daha hoş oldu. filmlerini seyretmek super olucak yaşasınn.

    YanıtlaSil
  8. benim hayatim; elbette izlenir-komedi olacagina gore epey eglenceli olacagini dusunuyorum :)

    dudku; daha epey var gosterime girmesine, sanirim 2009 Aralik'ta :(

    maybe; bu adamin oyunculugunu bende severim ama bence hic yaki$ikli degil :)

    malla; ikisi de tam romantik komedi icin uygun karakterler-bence de film ho$ olacaga benzer.

    YanıtlaSil