{Seda Sayan neden zayıflama hapı reklamlarinda oynuyor?}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Burada Seda Sayan'dan da bahsediyorum ya artik ne deseniz haklisiniz. Ama gelin gorun ki $u dilime soz geciremiyorum....YAZ-YAZ-YAZ diye beynimi kemirip duruyor! Yazip kurtulmam gerek yoksa kizamik filan cikarabilirim mazallah! :)

Malumunuz Seda Sayan ulkemizin cooook me$hur selebritilerinden birisi. Ve son gunlerde hangi gazeteye, hangi dizi sitesine baksam O'nun elma krom zayiflama hapi reklamlarini goruyorum. Guya hatun o hapla kilo vermi$-tum bacilarina $iddetle tavsiye ediyor. Seda Sayan'i hep belden yukari cekimlerle gosteren bu reklamlarda hatun gayet normal gorunuyor. Cok zayif degil ama normal i$te! Neyse ben boyle du$unurken dun hurriyet'te Seda Sayan'in ogluyla cekilmis fotograflarini gordum. Offff ki ne offf-yani goz var nizam var! Baldir ve bacaklarinin kalinligina bakar misiniz? Ya ben zayif insan nedir bilmiyorum ya da ben gormeyeli ulkemin zayiflik kriterleri epey degi$mi$. Yani kar$imda Victoria Beckham'a donu$mu$ bir Seda gormeyi beklemiyordum ama zayiflama hapi reklaminda oynayan insanda da boyle toto olmaz ki !!!

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kelimesi kelimesine katılıyorum!
    Yani bu hapı tavsiye ettiği teyzeler 120 kilo falanlarsa bu görünüm için çabalayabilirler, yoksa kimseye bir örnek teşkil etmiyor.

    Bence de bizim ülkenin zayıflık kriterlerinde bir problem var. Çoğu mankenimizin maşallahı var, Bir de avrupalı mankenlere bakın :)

    YanıtlaSil
  2. bu zayıflamıs halı olabılır mı:)

    YanıtlaSil
  3. İnsanları kandırarak para kazanıyorlar ya hepsine bu yalan dolanla kazandıkları para haram olsun ne bu dünyada nede öbür tarafta gülmesinler sürünsün sürünesiceler.Bende nadide nin zayıflama hapından kullandım tık yok aklıma geldikçe beddua ediyorum.Birgün ah larımız tutacaktır inanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben onun bu haplardan kullandığını hiç sanmam. Para için..Zaten bu tip haplar çok zararlı.Zayıflıcam deken canından olanlar var.S.S de troid hastası olduğu için bööle bir hap içemez herhalde???

    YanıtlaSil
  5. Oynuyor,oynatılıyor çünkü bütün bacıları sayesinde en güvenilir selebritiy şeçildi
    :))

    YanıtlaSil
  6. Seda Sayan'ı seviyorum yahu :) Genç adamıda takıyor koluna dünya umrunda değil. Elma krom olayıda sanırım çok kilolu olan seda'nın normal bir kiloya döndükden sonra kilosunu korumak için kullandığı bir ilaç. İşe yarıyor mu orasını hiç bilmiyorum. Tek bildiğim bu kadın hiç yemek yemiyor.

    YanıtlaSil
  7. Programlarında çektiriyorlar ya ince görünsün diye, hergün televizyonda gören kadınlar inanıyordur :)

    YanıtlaSil
  8. Oglu da agir abi yolunda ilerliyor... Bacinin oglu agir abi..

    YanıtlaSil
  9. banucum ben o zayıflama haplarını türkiyeye getiren şirketle bir iş görüşmesi yaptım, merakıma yenilip (o zaman seda yoktu nadide vardı) hatunun gerçekten bütün kilolarını o hapla verip vermediğini sormuştum. aldığım yanıtsa şu 'yokkk yaa 3-4 kilo bişey verdi'..
    yani, geçiniz...

    seda sayan da en güvenilirim diyip ortalarda salınıyo ama merak ediyorum kim seçmiş? valla ben de türkiye de yaşıyorum ama bir Allah'ın kulu da gelip sormadı sizce en güüvenilir kim diye? gerinsin gezsin...

    YanıtlaSil
  10. Peki ya şu yerlerde sürünen paçalar :( berbat...ve o elindeki louis vouttion sanırım hiç taşıyamamış bence...ya da yakışmamış diyeyim. KELEBEK

    YanıtlaSil
  11. Oğlu diyince daha dikkatli baktım fotoğrafa,ilk bakışta kocası sandıydım hehehe:)))

    YanıtlaSil
  12. yanındaki oğlu muymuş? ben de çıtır sevgililerinden biri zannettim:)))

    YanıtlaSil
  13. o oğlumuu?ben onur şan sandım:))evlendikten sonra onur şana gıcık olan bir çok kişi var etrafımda...gıcıktan çok ayıplama neseeee...ya bırak banucum yaaa aldırıyor yağlarını çıkıyor ekrana..inceltme var zati programlarında....ne bu ilaca nede sedaya inanmıyorum...yetmedi kazandıkları...peehh sinirim fiyonk oldu tepemde:))

    YanıtlaSil
  14. ya bıraz yapı dıyelım bu kadının bacakları hep kalın.ustte gore altı genıs.hı bı 8 kılo fılan verse zayıf durabılır.
    haplar palavra...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba... Bende katılıyorum,dediklerine.Zaten milletçe zayıflığa tatık olduğumuz belli.Seda nın programlarında ekran incelticiler kullanılıyor,çok da komik duruyor.Zaten kadın hep aç....Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. aaa sen yazmasan kocası sanıcaktım ben onu :))

    YanıtlaSil
  17. Zayiflamis olabilir belkide bildigim kadariyla bu kadar zayif degildi o.

    YanıtlaSil
  18. hesionka; ah sorma-bizim mankenler etli-butlu ma$allah:) avrupa standartlarina uygun cok az manken var.

    yass; olabilir :)

    adsiz; cokta beddua etmemek gerek aslinda-ben sevmem bedduayi :( ama insanlari bu $ekilde kandirmalari gercekten cok yanli$-katiliyorum size..

    malla; ya benim anlayamadigim bu zayiflama haplarina saglik bakanligi nasil musaade ediyor-hic mi kontrol-denetim olmaz? yazik..

    pommeler; O'na hayran bir bacilari var zaten-guvenmeye devam etsinler-bu fotografa bakin hatta daha da cok guvensinler :)

    serap; hic yemek yemiyor mu? imkansiz! hup hup hupletiyordur bu kadin ya-yoksa nereden olacak bu koca popo :)

    ferulago; evet, seda sayan bacilari kefil oluyorsa bizim hatunlar direk saldirir :)

    gzm; ah sorma-tikilerin yuz karasi :)

    uyuz cadi; ilk agizdan bu bilgiyi duymak cok iyi geldi canim-nadide'de seda'da sirf reklam yuzu-ba$ka bir numaralari yok-aslinda onlarda degilde onlara inananlarda kabahat.

    kelebek; bu kadinin ne zaman bir tarzi ya da sitili oldu ki $imdi olsun ? :)

    ebvata; kocasida o ya$larda bir velet degil mi zaten :)

    fakeflakegirl; ogluymus :) oyle zannetmen dogal :)

    maybe; sinirini sevsinler :) Turkiye'deki hatunlara bacim diyen ko$eyi donuyor zaten :)

    adsiz; bu kadinin spor yapmasi lazim-biraz bacak-basen calismali-haplar tabi ki palavra.

    tatlihayat; ekran incelticilerle programa katilan mankenler filan nasil gorunuyordur kimbilir :)

    ozlem; :) herkes oyle zannetmis zaten :)

    caprice; bence biraz daha zayiflasin-her gun insanlarin onune cikan bir hatunun gorunumune biraz daha dikkat etmesi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  19. ben malesef seda sayanın reklamını yaptıgı hapı kullanmış bulunuyorum,bu hapın yanında düzenli spor bile yaptım we 2 kilo aldım.Tek tesellim onun bu hapın reklamını yapmadan önce kullanmaya baslamamdır.yazık,gercekten insanların zaaflarını kullanmayı çok iyi biliyorlar..

    http://letsgetitstyle-d.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. alllaaamm ogluna bakk justin timberlake sandim ben :S hatta ikinci ucuncu bakista da o sandim :S
    masallah diyorum ogluna kendisine bakmiyorum bile seda hanimin ;))

    YanıtlaSil
  21. Bedduanın iyi olmadığı kesin insanın canı yanınca,senin canın ve cebin yanarken başkaları cebini dolduruyor bu beni kudurtuyor.

    YanıtlaSil
  22. NIHAYET durustce yorum yapan bir moda sayfasi..Belkide bende reklamini alirim diye , laf olsun diye urunleri ovemeden !! :)

    Kinarese kremde ayni sekilde Unluler yuzunu gerdirip , ellerine kremi alip cikiyorlar televizyona Ustelik , cok enterasan , her ulkede ayni sekilde ..O ulkenin unlu bir sanatcisina soruyorlar , ameliyat mi oldun diye - asla diyor sadece bu kremi kullaniyorum.Turkiyede de Brezilyada da Amerikada da :)))

    Artik bu marketing oyunlarina kanmiyoruz sanirim

    YanıtlaSil
  23. kesinlikle bunun tek sebebi ev hanımlarının seda sayan sevgisi.yani bunun seda sayanın baldırıyla bacağıyla ilgisi olduğunu sanmıorum.kadın en güvenilir ünvanına sahip dolayısıyla size önerdiği şey de güvenilir oluyo..bu sadece bi yöntem.belli ki zayıflama hapının hedef kitlesi seda sayan izleyicisi...

    YanıtlaSil