{ünlülerin sokak modası}

3/31/2009

Image Hosted by ImageShack.us
Taylor Swift - Kim Kardashian - Katy Perry

Unlulerin sokak modasiyla ilgili goruntuler yayinlamam icin gelen bir kac istek olmustu. Simdilk bulabildigim fotograflar bunlar. Goruldugu uzere kimi unlu {bkz Keira Knightley} sokaga gayet rahat-sala$ kiyafetlerle cikabilirken kimi unlude {bkz Anne Hathaway} trenckotundan taviz vermeden gayet uyumlu kiyafetlerle sokaklarda saliniyor. Bazi unlu hatunlarda ali$veri$e bile ciksam topuklu ayakkabilarimdan asla vazgecmem mesaji veriyor! {bkz Kim Kardashian ve Beyonce} Yazik degil mi o ayaklara?

Image Hosted by ImageShack.us
Keira Knightley - Anne Hathaway - Gwen Stefani
Image Hosted by ImageShack.us
Penelope Cruz - Megan Fox - Fergie
Image Hosted by ImageShack.us
Kate Winslet - Beyonce

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok sıkıldım bu kim kardashianı her yerde görmekten artık sinir oluyorum

    YanıtlaSil
  2. keira knightley ve penelope cruz'u beğendim ben en çok..megan fox'ta güzel..

    YanıtlaSil
  3. bir çoğu hoşlar...beyonce ne yapmış gene:))genetik olarakta butlular..o kadarda dans ediii...anlamadım..:))

    YanıtlaSil
  4. Sokak modası hakkında yorum yapmayacağım Banu. Esther'e bıraktığın yorum üzerine geldim. Bir Eskişehir'li olarak HOCA'mızla gurur duyuyoruz. Eskişehir'i artık daha çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  5. didem; bize en yakin olduklari halleri bu-o yuzden bana da guzel gorunduler :)

    zui; bende bolca fotograflarini yayinlayarak sinirini arttiriyorum degil mi? :)

    blood.roses; penelope cruz'u hic sevmem-hele o aksanli ingilizcesi beni deli ediyor ama hakkini vermek gerek-hatun hep guzel giyiniyor.

    maybe; beyonce'de seda sayan'in elma krom zayiflama hapindan kullanmi$ sanirim-hapi icen baldir-bacak sahibi oluyor:)

    misketlimonu; yorumun icin te$ekkur ederim. Eskisehir'in yeri bende cok ozeldir-orasi ikinci yuvamdir. Eskisehir halki cok ba$kadir-bende onlarla ve Buyukersen'le gurur duyuyorum.Bu seferde beni yaniltmadilar...

    YanıtlaSil
  6. En normalleri Gwen, Kate Winslet ve Penelope. Diğerleri, özellikle Beyonce ve Kim çok abartılı. Elinde oğlunun arabasıyla Gwen'i birinci seçiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. forever kitty perry!

    o nası bi tatlılıktır öyle. bence içlerinde en özgün olanı o.

    banu bu arada senden bir şey isteyebilir miyim? birkaç örneğini görmüştüm bloğunda, ama yaz gemeden -modası biraz geçmiş olsa da- gladyatör sandalet dosyası hazırlamanı istesem?

    içimiz geçerek bakacağız buralardaki çeşit azlığından dolayı ama gözümüz gönlümüz açılırdı.

    şimdiden şükran ve sevgilerle,

    esra

    YanıtlaSil
  8. heeeyt kate winslet ve katy pery favorilerim buradaki halleriyle olmasada her zaman ama sokak halleri tabii : )

    YanıtlaSil