{Zayif olmak guzel olmak mi demek?}

3/27/2009

Image Hosted by ImageShack.us

Bu hatunlarin halini gordukce varlik icinde yokluk ya$adiklarini du$unmeden edemiyorum. Normal ve sportif bir vucuda sahip olmak, her$eyden kararinda yemek ve sahip olunan tek bedene iyi davranip saglikli olmayi on planda tutmak dururken nedir bu hatunlarin cektikleri eziyet? Genc kiz olsalar bir hevese kapilip gidiyorlar derim ama koca koca-coluk cocuk sahibi kadinlar bunlar...Hele Eva Herzigova'nin vucudunda bir gram kas kutlesi kalmamis-ne kadar yanli$ ve sagliksiz....yazik...

photo:starmag

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bir zamanlar ben de zayıflık takıntılıydım. Hep daha zayıf, daha zayıf olma peşindeydim. Ama o zamanlar 13 yaşındaydım! Bu koca kadınlar hiç mi düşünemiyor, hiç mi aynaya bakmıyor? Hortlak suratlı olmuş hepsi:)

    YanıtlaSil
  2. Sacmaliyorlar illa ki herseyi abartacaklar

    YanıtlaSil
  3. Gercekten ac gorunuyorlar.Kate Winslet ve Jennifer Aniston'a baksinlar hem guzel hemde saglikli gorunuyorlar.(Jennifer'in bir tek vucudu guzel)

    YanıtlaSil
  4. Eva hatununun ne güzel göğüsleri vardı ya ben mi yanlış hatırlıyorum. Taş gibiydi pek beğenirdim yuvarlaklıklarını.
    Yazık olmuş yazık.
    Ben bunları beğendiğini söyleyen erkekleri de anlamıyorum ki bunlar gibi olmaya çabalayan kadınları anlıyım.

    YanıtlaSil
  5. sağlıklı görünmüyorlar hakikaten.
    çok rahatsız edici.
    duştayken korkar insan kendinden be.
    heryer kemik.

    YanıtlaSil
  6. sen öyle güzel yazmışsın ki, başka söze ne hacet..

    YanıtlaSil
  7. beetlejuice; cok haklisin canim. maalesef bu bir hastalik-eminim aynaya baktiklarinda hala $i$man bir kadin goruyorlardir-yoksa bu eziyeti kendilerine yapmazlardi..

    serrose; evet, abarti olmazsa nasil dikkat cekebilirler ki?:)

    zeynep; kate winslet'a hayranim-yuvarlak hatli, saglikli-guclu bir kadin!

    arsiz bocuk; ben o erkeklerinde hasta oldugunu du$unuyorum acikcasi-goz var nizam var :)

    ozlem; biz bakarken korkuyoruz :) insanin sagligindan kiymetli bir$ey yok-$i$manlikta zarar ama zayiflikta bence ayni onun gibi tehlikeli..

    eda; tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  8. aslında bir gram kas kütlesi kalmamış demek biraz yanlış bir tabir olabilir. kas kütlesi kaybı direk bakınca vücuttan çok belli olmaz ama gwyneth ve victoria da kas kütlesi kaybı açık ve net boyundan belli olmaktadır. eva da iseyağ kütlesinin nedenli az alduğu görülmektedir. eğer kişiler (KADINLAR) kas kütlesi yoğunluğu fazla ve yağ kütlesi de 11-15 kg civarında ise sağlıklı zayıflık olduğu söylenebilir.

    Dyt. Özge KELEBEK

    YanıtlaSil
  9. 1.hafta.......gözleme+köfte+un helvası
    2.hafta.......iskender+künefe
    3.hafta.......karidesli makarna+baklava
    diyeti uygulamak istiyorum bunlara...hihih...kesin bu hallerinden daha güzel olurlar..acımtım:))

    YanıtlaSil
  10. vıctoria ıyyy o boyunla ne kadar saglıklı olabılırkı gercekten cok bed durumdalar sısman ınsan saglıklı ınsan demek degıl ama bu kadarıda ayaklı ceset demek cok kotu saglıksız ve goz zevkını bozucu gozukuyorlar

    YanıtlaSil