{çağla şikel'in saç modelleri, makyaji ve giyim tarzı}

4/28/2009

cagla sikel'in giydigi kiyafetler

Sureyya Yalcin yazimda ya$adigim bozgundan sonra bu sefer kar$iniza stiline ve tarzina guvendigim, dahasi beni utandirmayacagina inandigim birisiyle cikmaya karar verdim. Karsinizda Cagla Sikel ve O'nun sevimli sac modelleri ve kiyafetleri. Yukaridaki kolajin arasina kaynami$ gobek dekolteli-siyah kiyafeti di$inda Cagla'nin tarzini genel olarak ba$arili buldum.

cagla sikel resimleri fotograflari
Bu kizcagizla ilgili tek sorunum cildinin rengi... Bazi fotograflarda o kadar kara cikmi$ki fla$larin i$igida olmasa yuzundeki ka$-goz belli olmayacak. Solaryumda bu kadar kavrulmaya ne gerek var?
cagla sikel giyim tarzi giydigi kiyafetler



Birde duydum ki Cagla kullandigi takilarinin cogunu kendisi yapiyormus. Goz estetigi olan, zevkli ve ureten insanlari takdir etmek gerek!

Simdi sira sizde...anlatin bana...sizce Cagla Sikel'in makyaji, sac modelleri ve giyim tarzi nasil?

{hurriyet-caglasikeltv}

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çağla Şikel'in tarzını bende çok beğeniyorum. Söylediğin gibi fazla solaryum kurbanı olması dışında herşeyi çok hoş. Özellikle saçları ve fiziği harika. SHIC-L diye de bir markaya sahip bildiğim kadarıyla. Pantolon askısı, şapka vs. yapıyordu galiba.

    YanıtlaSil
  2. kararsız...
    her resimde farklı bir stil,
    bir tarzım vardır benim ve ben ona göre giyinirim mesela herkes bunu söyler,
    ufak değişiklikler elbet yapılır ama bir çizgi vardır, olmalıdır.
    Çağla Şikelde bunu göremedim, üstüme ne yakışırsa giyerim diyebilir zira her şey yakışır:)
    amaben stil sahibi olanları tercih ederim

    YanıtlaSil
  3. İLK RESİMDEKİ .İCEKLİ TAÇ MI TOKA MI ANLAYAMADIM AMA BAYILDIM...

    YanıtlaSil
  4. Çağla Şikel Ve Müjdat Gezen bir programa birlikte konuk olmuşlardı ve orda da konu Çağla nın ten rengine gelmişti ve kesinlikle solaryuma girmediğini söylemişti. Doğal ten rengiymiş. ben yine tarzına çok uygun olduğunu düşünüyorum koyu tenin. takıları ve özellikle giydiği işli ceketler, hırkalar mükemmel oluyor üzerinde.

    YanıtlaSil
  5. Tarzı hoş ama cildinin rengini oldum olası beğenmiyorum. Bu kadar bronz tene ne gerek var ben anlamıyorum. Tabiki herkesin kendi zevki ama biraz fazla bence. Bir de fazla zayıf!(son hali)Bir beden büyük olsa sanki daha güzel olacak.

    YanıtlaSil
  6. bende çağlayı çok beğenirim özellikle saçlarını. Giyim tarzıda çok hoş bence kendine yakışanı iyi biliyor.

    YanıtlaSil
  7. giyim tarzini biraz siradan bulsamda bu kiz bana cok seker geliyor alip yiyicem,bazen cok güzel giyiniyor,ama bazi üstteki resimler cok kötü oyüzden siradan dedim(mesela o göbegi acik seninde dedigin:D).kizin sacina asigim,gidip yaptiricam ama o rengi tutturamazsam die korkuyorum, bu kizin gülüsü cok sicak geliyor bana.

    YanıtlaSil
  8. ben de çok beğeniyorum tarzını cici kız olmayı da seksi hatun olmayı da başarıyor ayrıca zevkli özellikle herşey dahil programında elbiseleri ve takıları harika zaten a46 tuana büyükçınar yakın arkadaşı çağlanın aksesuar tasarımları da orada ve internette satılıyor. bu seferki seçimin stil sahibi hoş bir bayan :)

    YanıtlaSil
  9. ben kesinlikle tarzını saçı makyajını saçını abartı buluyorum.
    her daim aşırı yanık teni tenine göre fazla açık saçları beni rahatsız ediyor...
    sokakta iyi giyiniyor rastladığım yerlerde iyiydi ama medya önünde bence rüküşe kaçan seçimler yapıyor..
    tabii ki süreyya ile karşılaştırılamaz ama başarılı değil de bence

    YanıtlaSil
  10. evett takılıranı kendisinin yaptığını ben de okumuştum..hatta bütün boncuklarını serip takı yapmaya oturuyomuş ve bundan büyük bi zevk alıyomuş..ahh keşke bnm de ööle bi becerm olsa

    bnce çağla nın tarzı çok başarılı spor tarzını takı tokalarla hareketlendiriyo..ama aşırı solaryum sonucu ten rengi ve saç kombinasyonunu beğenemiorum...

    YanıtlaSil
  11. 10dan fazla takının yanında saç aksesuarlarını aynı anda takması ve aşırı koyu teni dışında bende seviyorum bu kızı...:)beyaz elbise ve kemer hoş duruyor...

    YanıtlaSil
  12. kız bir deri bir kemik,ama fena değil,şapkalarınıda kendi tasarlıyor ,yapıyor ve satıyormuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. göğüs kafesi, zayıf kolları ve omuzları, silikon oldfuğu çok belli duran göğüsleri, kalın beli, kemikli ve kaslı yapısına rağmen uzun boyu ve fit bacaklarıyla giydiğini yakıştırıyor. ayrıca hayatımda gördüğüm en seksi yüze sahip. has-ta-sı-yım! yüz hatları, ren rengi, göz yapısı, elmacık kemikleri, farı, allığı yakıştıran kaç ve kemik yapısı, doğal dolgunlukta dudakları.. hayatımda gördüğüm en seksi yüzlerden biri. varsın vücudu kötü olsun, onda o yüz ve gülümseme oldu mu gerisi boş:) giyim tarzı ve aksesuarları çok hoş, ayrıca aksesuarları çok iyi taşıyor bence.

    YanıtlaSil
  14. ben oldum olasi bu kadının sac rengine bayılıyorum.. sadece bir ara cok sariya kacmıstı, bir tek o zaman begenmemistim.. onun dısında bence her hali gayet basarili=)

    YanıtlaSil
  15. nazo; kendi markasi oldugunu bilmiyordum, i$i epey ilerletmis anlasilan, aferin O'na!

    ful yapraklari; stil sahibi olmak elbette onemli bir ayrinti ama bazen surekli ayni tarz giyinmek benim icin sIkIci ve tekduze olabiliyor, degisiklik yapmayi, {ufak degil bazen buyuk degisiklikler yapmayi} seviyorum, bu yuzden Cagla'nin giyim tarzini anlayisla karsliyorum :)

    esra; o tokalardan bende takiyorum, hatta gostermistim burada bir ara, pek sirin duruyor :)

    ayse; Eger bu renk dogal ten rengiyse Cagla'nin anne ya da babasinin zenci olmasi gerekiyor :) Benim annesi beyaz, babasi zenci melez bir kiz arkadasim var, O'nun bile cildi bu kadar koyu degil :)

    kirpikteki gozyasi; modellik yaptigi icin sanirim formunu korumak zorunda, benim gozume batan tek yeri fazla belirgin karin kaslari...

    idil; saclarinin rengini ve modellerini bende sevdim, yakisani secmesini biliyor.

    kelebekce; tesekkur ederim, bu sefer oldu diyorsun yani :)

    iconjane; zaten sureyya'yla kimseyi karsilastiramayiz sanirim, o farkli bir alem :)

    absolutely pink; eskiden bende boncuklari dizip ortalarinda kendimi kaybederdim ama kedilerim hayatima girdiginden beri oyle bir luksum yok maalesef, hic rahat vermiyorlar sagolsunlar :) simdi sen yazinca boncuklarimi ozledigimi farkettim..

    maybe; aksesuar konusunda biraz gosterisi seviyor sanirim..beyaz elbisesi ise sevilmeyecek gibi degil, cok sirin..

    dunbugun; oyle mi? daha cok takdir ettim simdi..

    seda; bu kizinda mi gogusleri silikon, ben dogal oldugunu dusunmustum..

    lizzy; karamel renk cagla'nin rengi :)

    YanıtlaSil
  16. Özellikle Swarovski taşlarla çok güzel yüzük ve kolyeler yapıyor bi de ayakkabılarınıda swarowskilerle süslüyor ben giyim tarzınıda kendisinide çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  17. saçlarını al gerisini at çöpe.

    YanıtlaSil
  18. Kemiklerini görmeye dayanamıyorum. Bir de yan yana geldiklerin de Emre çok tıfıl kalıyor. Kız çok zayıf adam aldı başını gidiyor. Ortada bir yerde buluşsalar fena olmayacak.

    YanıtlaSil
  19. Evet kendine ait bir markası var ve bikinilerini bile kendi örüyordu bir ara..
    Ben de takılarını saçlarını çok beğeniyorum..
    Güneş yanığı da olabilir belki..
    Düğünündeki doğallığı çok hoşuma gitmişti..
    En alttaki resmine ve ordaki tarzına bayıldım..

    YanıtlaSil
  20. ben bi programda soylerken duymustum, guya (!) hic solaryuma girmezmis, gidip guneste bronzlasirmis..tabi ben emin degilim..bence de bu kadar kara olmak hos degil..yanliz saclarin rengi ona cok yakisiyor ve bence cok hos bi renk..

    YanıtlaSil
  21. Çağla güzellik yarışmasından sonra yapılan ilk röportajında en sevmediği yerini sorduklarında bacaklarının birbirinden ayrık olması ve teninin karalığını (Evet karalık demişti, esmerlik değil:)) söylemişti. Sevimli kız bence.

    YanıtlaSil
  22. Oldum olası bu kadını hiç beğenmiyorum.
    Özellikle aşırı zayıflığı (neredeyse tüm kemiklerinin görünmesi) ve ten rengi aşırı itici.

    Bir postta'da Deniz Akkaya ya da Eyşan Özhim'i yayınlarsanız süper olur :)

    YanıtlaSil
  23. ben herzaman çağla şikeli beğenmişimdir mankenliğe başladığından bu yana çokta seviorum çünkü çok insancıl ve olduğu gibi
    onun her giyindiğini beğeniyorum ne giyse iyi taşıdığına inanıorum

    YanıtlaSil
  24. arkadaslar caglanin teninin cok koyu olmasina bakmayin gozleri ela bu yuzden bence bal kopugu rengi ona en cok yakisan renk.ayrica solaryuma artik girmiyor sadece yazin guneste yaniyor cagla cok kolye takar butun fotograflarinda goruldugu uzere, bunun nedeni gerdan kemiklerinin cok disarda olmasi onlari kapamaya calisiyor burdaki fotolarin bazilari defileden sanirim tarzinin farkliliklari oyuzden..

    YanıtlaSil
  25. bende saç rengine bayılıyorum ve tarzına..ama şunu söyleyebilirim size ten rengi kesinlikle doğal çünkü 14 yaşındayken uzun bir süre aynı bale kursı,undaydık ve o zamanki ten rengide böyleydi eminim...

    YanıtlaSil
  26. Çağla Şikeli televizyonlara ilk çıkmaya başladığı zamanlardan beri çok beğeniyorum,Bence Türkiyenin en güzel ve havalı kadınlarından biri o.Aşırı esmer olmasına rağmen her saç rengi yakışıyor ona .Bugün ne giysemi sırf o var diye takip etmeye başladım artık.Çok doğal ve hep kafasının dikine giden kendinden emin tavrı çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil