{Etkileyici bakışlar için...}

4/25/2009

goz makyajlari
Makyaj cantanizi actiniz ve farlariniza, goz kalemlerinize bakiyorsunuz... kararsizsiniz... goz makyaji icin ilham mi lazim? Uc farkli alternatif onerebilirim; gokkusagi renklerinde uygulanan metalik farlar, dumanli goz makyaji ve kalin likit goz kalemi {hem ust hemde alt kirpik diplerine surulmeli}.


{Vogue Paris - May 2009 - Daria Werbowy}

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aynen dediğin gibi oluyor canım...ne yapsam diye düşündüğüm çok oluyor...2.ye bayıldım..eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. ya ben bu alt kirpiklere yapamıyorum ...

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller.benim gözümü boyama tarzım 2 numaraya yakın.Göz makyajında,gölgelendirmede kısa sürede iyi iş çıkardığı için MAC kullanıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. 2.ve 3.çok iyi siyah kalemin gözlere verdiği ifadeye bayılıyorum

    YanıtlaSil
  5. ben yağamıyorum,yapsam da far sürünce hepsi birbirine karışıyor :(

    YanıtlaSil
  6. ben direk dayak yemiş gibi oluyorum koyu renklerle,sanırım pek beceremiyorum:(

    YanıtlaSil
  7. Aynen beni tarif etmişsin, onca şeye bakıp ben ne sürücem diye düşünüyorum yüzsüzce.
    Özellikle 2 ve 3 tam benim tarzım ama 1.ye de bayıldım çok değişik olmuş mutlaka denicem onu.

    YanıtlaSil
  8. ya ama gözleri renkli bunların hep :( benim çok koyu kahve hatta siyah denebilecek gözlerim var. ben de böyle durmuyo ki ya :( biraz da renkli olmayan gözler için göz makyajı koyar mısıııın? :))

    YanıtlaSil
  9. maybe; sanirim konu makyaja gelinde hepimiz ayniyiz ve kararsiziz :)

    mrs.baros; hangisi? :)

    fashioncholic girl; neden? aslinda cok kolay, tipki ust kirpiklerine surdugun gibi..

    ikizbebeklerim; mac'in hem goz kalemleri hem de farlari bir harika-smokey eye icin tek gecerim!

    kelebekce; derin bir ifade veriyor, bende severim..

    kocasini seven kadin; biraz pratik, gerisi gelir :)

    prettycool; renklerin koyulugunu iyi ayarlamak lazim, bir de beyaz tenliysen koyu renk farlari dikkatli kullanmakta fayda var.

    justmakeup; eger denersen mutlaka fotografini ekle bloguna olur mu? senin goz makyaji orneklerine bayiliyorum!

    dudku; elbette, ama once biraz arastirma yapmam lazim :)

    YanıtlaSil
  10. dumanlı göz makyajı her daim 1 numaramdadır :)

    YanıtlaSil